نماینده مجلس دهم در بازدید از پروژه های عمرانی و گردشگری کیش:

در سال های اخیر اقدامات موثری برای توسعه کیش انجام شده است

حمید رضا فولادگر در بازدید از جزیره کیش اقدامات عمرانی و زیر بنایی کیش را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمید رضا فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایران، عضو کمیسیون صنایع و رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 که برای بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان به جزیره کیش سفر کرده از پروژه های پارک آبی، نیروگاه شماره 2، هتل آبی ترنج و پارک های ساحلی غرب جزیره کیش بازدید کرد و اقدامات انجام شده در سه سال گذشته  را مثبت و رو به توسعه خواند.

وی در این بازدید با بیان اینکه این پروژه ها کمک بسیار خوبی به توسعه گردشگری جزیره کیش می کند، افزود: کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور هم در بعد تجاری و هم در بعد گردشگری موفق عمل کرده و در غرب جزیره با هدف توسعه گردشگری و شرق جزیره با هدف توسعه تجارت اقدامات مطلوبی انجام شده است.

فولادگر ضمن مثبت خواندن این اقدامات، یاد آور شد: امیدواریم این اقدامات در راستای اجرای بند 11 سیاست اقتصاد مقاومتی  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را به سمت اهدافی از جمله حمایت از تولیدات داخلی، صادرات، انتقال تکنولوژی خارجی به داخل کشور و ایجاد فرصت و تسهیلات برای تولید کنندگان داخلی با استفاده از فن آوری های نوین پیش برد.

وی افزود: واردات نیز باید با برنامه، مدیریت و طبق نیازهای اساسی مانند مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات و ملزوماتی که امکان تولید آن در کشور نیست، انجام شود.

فولادگر در پایان با بیان اینکه در جزیره کیش توسعه به صورت هدف دار دنبال می شود گفت: امیدواریم در تمام مناطق آزاد در مسیر اصلی ماموریت آن منطقه گام های موثری برداشته شود و با رویکرد حمایت از صادرات و رفع موانع تولید تجاری و همچنین جذب گردشگر به اقتصاد کشور کمک شود.