با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

دبستان 12 کلاسه مهر در جزیره کیش افتتاح شد

مدرسه 12 کلاسه پسرانه مهر با حضور مسئولان محلی جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مدرسه 12 کلاسه مهر با حضور دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی امام جمعه کیش، رئیس آموزش و پرورش کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از معاونان و مدیران محلی، دوشنبه 21 دی آغاز به کار کرد.

در این مراسم دکتر مونسان ضمن ابراز خرسندی از ساخت دو مدرسه دانا و مهر در مدت زمان کوتاه اعلام کرد:  با توجه به فعالیت های انجام شده، هزینه جاری سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به هزینه کل بین کلیه مناطق آزاد کشور کمتر است.

وی در خصوص ساخت مدرسه مهر گفت: مدیریت اجرایی ساخت مدارس دانا و مهر را حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بر عهده داشتند و با پیگیری های ایشان و در زمان بندی کوتاه، امروز این پروژه نیز به ثمر نشست.

دکتر مونسان ضمن اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش در حمایت از آموزش و پرورش جزیره حمایت های بسیاری از جمله ساخت و تجهیز مدارس، پرداخت کمک هزینه به معلمان اقدامات گسترده ای انجام داده است از رئیس آموزش و پرورش کیش خواست در خصوص مطالبات قانونی این اداره پیگیری های لازم، جدی و سرسختانه به عمل آورد.

 وی در ادامه از کلنگ زنی مدرسه ای  18 کلاسه در شهرک نوبنیاد خبر داد و اعلام کرد طراحی مجتمع آموزشی بسیار مجهز و کاملی در دست اجرا است که به محض اتمام مراحل طراحی، عملیات ساخت این مجتمع نیز آغاز خواهد شد.

وی در پایان ضمن اشاره به پایبندی سازمان منطقه آزاد کیش به کلیه تعهداتش در حوزه آموزش و پرورش کیش، از کلیه دست اندرکاران ساخت دو مدرسه دانا و مهر قدردانی و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی ضمن تقدیر از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به خصوص دکتر مونسان که در حرکتی جهادی، ساخت  دو مدرسه با کلیه تجهیزات و امکانات لازم و مناسب را در کیش به اتمام رساندند گفت: در خصوص آموزش و پرورش باید اقدامات جدی صورت پذیرد و سه گروه سرمایه گذاران، سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت آموزش و پرورش کیش باید سهم  مالی خود را در راستای ارتقای این حوزه مهم پرداخت کنند و اگر این سه گروه دست به دست هم دهند شاهد رشد و بالندگی این نهاد ارزشمند در جزیره کیش خواهیم بود تا آموزش و پرورش نیز در کیش در کشور به الگویی نمونه تبدیل شود.

هانی معلمی رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش نیز در این مراسم ضمن اعلام اینکه با ساخت این دو مدرسه دغدغه بسیاری از خانواده های ساکن در کیش رفع خواهد شد، از تلاش و زحمات شبانه روزی دکتر مونسان و معاونان ایشان در راستای توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس کیش تقدیرکرد.

مدرسه 12 کلاسه مهر با وسعت ساختمان 810 متر مربع و امکاناتی نظیر زمین های ورزشی مینی فوتبال، والیبال، بسکتبال، پارکینگ، فضای سبز در مدت زمان دو ماه و نیم زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش ساخته شد و به بهره برداری رسید.

گفتنی است پیش از افتتاح مدرسه مهر، مدرسه دانا نیز در ماه مهر سالجاری با حضور مسئولان محلی کیش گشایش یافت. این دو مدرسه با هدف توسعه فضاهای آموزشی و جلوگیری از دو شیفته شدن مدارس کیش با تاکید دکتر مونسان و تلاش شبانه روزی تیم اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش در مدت دوماه و نیم ساخته و بهره برداری شد.