دکتر مونسان درهفتمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف؛

دانشجویان پشتوانه توسعه کشور هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف درخصوص همکاری سازمان با دانشگاهها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دراین مراسم دکتر مونسان با تبریک اعیاد شعبانیه وجشن فارغ التحصیلی به دانشجویان وخانواده هایشان گفت: بیش از 70 درصد دانشجویان دانشگاههای شریف کشوردرعرصه های عالی علمی و30 درصد دیگر درعرصه های اجرایی ومسئولیت های بالای اجتماعی ایفای نقش می کنند.

وی افزود: این آمار بارمسئولیت دانشجویان وفارغ التحصیلان این دانشگاه را بیشتر می کند چراکه به پشتوانه وجود این جوانان ودانش آموختگان است که با وجود اخلالهای دشمنان٫ کشورما به عنوان قدرت اول منطقه درمسیر توسعه قراردارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه با اشاره به همراهی وحمایت های امام جمعه کیش گفت : امکانات وبخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش آماده همکاری با دانشجویان است.

وی همچنین دربخش های فرهنگی نیز برای اجرای برنامه ها با کمک دانشگاهها اعلام آمادگی کرد.

دکتر مونسان درپایان افزود: پردیس های بین الملل دانشگاهی دارای دو هدف اصلی هستند که اولین هدف آ»ها جذب دانشجویان علاقمند به تحصیل درخارج از کشور است ودومین هدف آنان جذب دانشجویان کشورهای خارجی است که درگام اول تاکنون موفق عمل کرده اند و برای رسیدن به هدف دوم نیز با برنامه ریزی های دولت تدبیر وامید شرایط مهیا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش هم در این مراسم با تبریک این دانش آموختگی به اساتید دانشجویان وخانواده هایشان از دانشجویان خواست تا این فارغ التحصیلی را آغازی برای سازندگی و توسعه کشور قرار دهند.

در این مراسم که با حضور مسئولان محلی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد ، 217 دانشجوی این دانشگاه مراسم دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف از سال 1382 در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و از سال 1389در مقطع دکترا پذیرای دانشجوست.