خروش فریاد القدس لنای ساحل نشینان غیور جزیره کیش برفراز آسمان خلیج فارس

جزیره کیش در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران اسلامی صحنه نمایش اتحاد و همدلی بود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان شهروندان جزیره کیش همراه با سراسر کشور در دفاع از حقوق مردم مظلوم  فلسطین با برگزاری راهپیمایی یکصدا شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.

دراین راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم در هوای گرم و شرجی تیرماه جزیره کیش برگزارشد مرد و زن شیعه و سنی با حضور پرشور وگسترده بار دیگر اتحاد و همدلی مسلمانان را در جای جای ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

امروز طنین فریادهای القدس لنا٫ مرگ براسرائیل ٫ یا ایها المسلمون اتحد و اتحدو٫ بیت المقدس قبله مسلمین رها شود از سلطه غاصبین٫ مرگ برداعش ٫ مرگ برانگلیس و رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو از روی زمین ٫ درآسمان آبی خلیج فارس تاریخ را پرشکوه تر از سال های قبل درگوش و چشم غاصبان تکرار کرد تا جهانیان بدانند مردم ایران اسلامی از شمال تا جنوبی ترین جزیره کشور و از شرق تا غرب این سرزمین بر سرمیثاق خود با رهبر کبیر انقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 محمد با همسرش و دخترشان  شمیم  که تنها 8 ماه  داشت به یاد کودکان بی دفاع فلسطین به خیابان آمدند٫ امیر ارسلان 4 ساله با زبان کودکانه و تا آنجا که توان داشت فریاد می زد مرگ براسرائیل٫ صدای زیبای روژین دختر کوچک بانو امینی درمیان خروش فریاد ها گم می شد اما تصویر چهره معصومش یاد آور تصاویر دردناک کودکان بی پناه فلسطینی در آتش به پا شده از خشونت و زیاده خواهی های مستکبران  است.

پیرمرد با کمر خم شده و دور تر از دیگران می آید پای راه رفتن ندارد و از بقیه جامانده وقتی به او می گویم پدرجان از شما توقعی نیست نگاه عاقلانه ای می کند٫ نگاهش حرفهای بسیاری دردل دارد.

بانویی که روی و یلچراست و پلاکاردی در دست دارد به محض تلاقی نگاهم با او به شعار یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو که روی پلاکارد نوشته شده  اشاره می کند و می گوید امروز روزی است که دنیا می فهمد اتحاد مسلمانان یعنی چه.

این تصاویر پرده ای کوچک از جلوه های زیبای اتحاد و مسلمانی است که امروز درگوشه گوشه ایران اسلامی به نمایش درآمد.