حمایت موسسه علوم و فنون کیش از رویداد بازی سازی هکاتون

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با هدف توسعه ایده های نوین آموزشی در قالب بازی‌های جدید،حامی رویداد بازی سازی هکاتون شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش رویداد "بازی سازی هکاتون" به همت بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای و با حمایت "موسسه آموزشی علوم و فنون کیش از ۲۷ تا ۲۹ آذر به نمایندگی از "سازمان منطقه آزاد کیش" در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد رقابتی با محوریت "جزیره زیبای کیش و آموزش زبان" ، گروه های شرکت کننده از سراسر ایران به تولید یک بازی رایانه ای با موضوع آموزش زبان به کودکان، نوجوانان و ناشنوایان و با در نظر گرفتن عناصر شاخص جزیره زیبای کیش اقدام کردند.

اختتامیه این جشنواره ششم دی برگزار خواهد شد و از طرف "موسسه آموزشی علوم و فنون کیش" به نمایندگی از "سازمان منطقه آزاد کیش" به تیم‌های اول تا سوم این رقابت ها ،  به ترتیب جوایز ۱۵، ۷ و ۳ میلیون تومانی اعطا می شود.

دو جایزه 5 میلیون تومانی نیز در حوزه "گردشگری و آموزش زبان" برای "بهترین بازی سال" در نظر گرفته شده است و "بهترین مقاله سال" نیز هدیه ای به میزان ۵ میلیون تومان از سوی موسسه علوم و فنون دریافت می کند.

همچنین در این رویداد به منظور توسعه و بهره برداری از بازی های تولید شده ، امکان حضور در برنامه‌های شتاب‌دهی، معرفی بازی ها به سرمایه‌گذاران و عقد قرارداد با مجموعه‌های سفارش‌دهنده بازی برای تیم‌های منتخب این رویداد ‌ فراهم می شود.

گفتنی است حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه از مهمترین اهداف موسسه آموزشی علوم و فنون در این رویداد است.