جشنواره گل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در سیرجان

تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران موفق شد تا مقابل شهرداری سیرجان به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، ازسری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته هشتم، تیم ملوان بندرانزلی موفق شد تا مقابل شهرداری سیرجان به پیروزی دست یابد و این دیدار حساس در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود تیم بانوان ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

گل‌های ملوان را در این مسابقه افسانه اقبال، سارا قمی (2گل) و پرناز زاد حسینعلی به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان توسط طاهره سلیم پور از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ملوان شد.

ملوان در حالی توانست در سیرجان برابر میزبان خود به برتری برسد، که سارا قمی خانم گل مسابقات لیگ برتر در فصل گذشته باز هم در این بازی موفق به گلزنی شد تا همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر جای بگیرد.

در پایان این بازی ملوانان با کسب پنج برد، یک تساوی و یک شکست و کسب 19 امتیاز و با یک بازی کمتر در مکان سوم جدول یازده تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان جای گرفتند.

ملوانان با این پیروزی و با توجه به یک بازی عقب افتاده خود همچنان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به شمار می روند.

این بازی علاوه بر آنکه نبرد مدعیان رسیدن به صدر جدول بود، جدال دو مربى پیشین و حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران هم به شمار می‌رفت که در پایان مریم ایراندوست سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقه به پیروزی رسید.

ملوانان باید در چهارچوب هفته نهم این رقابت ها روز پنجشنبه 13 آذر ماه از ساعت 10 صبح در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم استقلال ایران بروند