سرهنگی در همایش طوفان الاقصی تاکید کرد

جزیره کیش حامی حرکت آزادیبخش مردم فلسطین

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: صبر و استقامت در راه خدا، تکیه کردن بر داشته ها و نهراسیدن از جبهه کفر، پیام جبهه مقاومت بر اساس آموزه های قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و سردار سلیمانی که عصر دوشنبه 25 دی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، بر برگزاری همایش ها و جلسات آگاهی بخشی در خصوص دستاوردهای طوفان الاقصی تاکید کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این قبیل همایش ها، موجب تقویت جبهه مقاومت و ارتقا سطح آگاهی بخشی مردم می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی نشان داد که چگونه یک گروه اندک با تدارکات و امکانات بسیار کم ولی با عزم و ایمان ستودنی می‌تواند یک رژیم غاصب تا بن دندان مسلح و حامیانش را تحقیر کند.

وی صبر و استقامت و صلابت مردمی مظلوم غزه را الگو و برگرفته از آموزه های دینی دانست و اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیاتی که مقاومت فلسطین برای دفاع و پاسخگویی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی آغاز کرد، تاثیرات مهمی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی بر جای گذاشت و بار دیگر مساله فلسطین را به عنوان مهمترین مساله جهان مطرح کرد.

رحیم سرهنگی ادامه داد: بدون تردید اکنون مساله فلسطین به رمز و نمادی برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده و این مهم به طور بی سابقه ای افکار عمومی جهانی را به سوی خود جلب کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انقلاب اسلامی فلسطین در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و سنگ بنای مقاومت فلسطین توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انجام شده است؛ تاکید کرد: روند تضعیف رژیم صهیونیستی همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی شدت گرفته و ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بعد از طوفان الاقصی جامعه جهانی به دو گروه حامیان مردم مظلوم فلسطین و طرفداران جبهه کفر تقسیم شدند؛افزود: تداوم و میزان مشارکت مردم با هر مذهب و ملیتی در راهپیمایی‌های حمایت از ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان یکی از دستاوردهای بارز طوفان الاقصی و نشانه پیروزی جبهه حق است.

وی تاکید کرد : ما در جزیره کیش به عنوان حامی مردم غزه و فلسطین امیدواریم در شمول زندگی، از این صبر و مقاومت مثال زدنی درس بگیریم و در راستای پیشرفت، توسعه و تقویت جبهه مقاومت عمل کنیم.

گفتنی است در همایش طوفان الاقصی و مقاومت و سردار سلیمانی آیت الله محمدحسن اختری مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی مشاور فرهنگی وزیر خارجه، صلاح فحص، نماینده جنبش امل در ایران، حسین رویوران معاون سیاسی جمعیت دفاع از حقوق ملت فلسطین، علی الازیر جاوی(ابونور) نماینده حزب فضیلت عراق و جمعی از مسوولان محلی و مردم کیش حضور داشتند.