جزيره كيش مهياي پذيرايي از هموطنان در نوروز 96

جزيره كيش براي پذيرايي شايسته از گردشگران در نوروز96 تمامي امكانات لازم را فراهم كرده ودر تدارك برنامه هاي سرگرم كننده و جذاب فرهنگي و اجراي جنگ هاي شاد و مهيج است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حاليكه كمتر از 24 ساعت به پايان سال 1395 باقي مانده است حال وهواي بهار در گوشه و كنار جزيره كيش بخوبي احساس مي شود. معابر وميادين لبريز از گل هاي رنگارنگ فصلي  به مسافران خير مقدم مي گويند. بوي گل هاي اطلسي با هواي مطلوب بهاري كيش در هم آميخته و مشام جان گردشگران كيش را سرشار از شادابي وطراوت مي كند. نصب بيش از 25 المان جديد در مناطق مختلف شهري و نوار ساحلي چهره شهر را تازه تر وزيباتر كرده است.

وجود كمپينگ هاي چادري در نقاط مختلف كيش وبرپايي هزاران چادر براي پذيرايي از گردشگران سبب شده است تا هموطنان با خيالي آسوده بار سفر بسته و براي اقامتي شاد وخاطره انگيز راهي كيش شوند.

در آستانه سال نو  حضور خودروهاي سواري گردشگران كه از گوشه و كنار ايران زمين براي گذراندن تعطيلات نوروز در زيباترين و سبزترين جزيره جنوبي كشور وارد جزيره زيباي كيش شده اند بر شور وحال نوروزي كيش افزوده است.

بازارها و مراكز خريد جزيره هم ميزبان هموطناني است كه آخرين روزهاي سال را در كيش مي گذرانند و فرصت خريد كالاهاي متنوع را در مراكز تجاري كيش از دست نمي دهند.

اين جزيره زيباكه در جايگاه قطب گردشگري كشور سالانه پذيراي يك ميليون و هشتصد هزار گردشگرداخلي وخارجي است امسال نيز با برنامه هايي نوآورانه وچندين جاذبه نوين گردشگري از جمله مجموعه آواي خليج فارس و بزرگ ترين تم پارك آبي كشور تعطيلاتي بياد ماندني را براي گردشگران رقم خواهد زد.

 مجموعه آواي خليج فارس مجموعه ارزشمندي است كه با هدف رونق گردشگري توسط سرمايه گذار بخش خصوصي در اين جزيره ساخته شده است. آبنماي موزيكال بخشي از امكانات تفريحي و سرگرم كننده  مجموعه آواي خليج فارس است كه با ويژگي هاي منحصربفرد از نمونه هاي مشابه در كشورهاي حاشيه خليج فارس بسيار كامل تر و برتر بوده و انگيزه خوبي براي هموطنان است تا بجاي سفر به كشورهاي منطقه باسفر به جزيره كيش از بهترين امكانات تفريحي بهره مند شده واز اقامت دراين منطقه گردشگري لذت ببرند.

تم پارك آبي اوشن نيز بزرگ ترين پارك آبي روبازكشور ومنطقه است كه با هدف افزايش جاذبه هاي گردشگري و مدت ماندگاري مسافران در كيش ساخته شده است. اين پارك كه از جديد ترين امكانات پارك هاي آبي در منطقه خاورميانه برخوردار است مي تواند يك روز كامل از اقامت گردشگران در جزيره كيش را به خود اختصاص دهد.

كشتي كروز هم يكي ديگر از جاذبه هاي نوين گردشگري كيش است كه در هفته نخست فروردين وارد جزيره كيش مي شود . اين كشتي اقيانوس پيماي 4 طبقه با كامل ترين تجهيزات براي راه اندازي تورهاي دريايي كيش – قشم در نظر گرفته شده است.

اين كشتي با 404 تخت اقامتي ، فضاي رستوراني وسيع ، سالن هاي سينما و برگزاري همايش ، كتابخانه واطاق مطالعه ، سالن بدنسازي و فضاي بازي كودكان ، براي گردشگران جزيره كيش كه علاقمند هستند  يك سفر دريايي منحصربفرد را تجربه كنند مجموعه اي از امكانات پيشرفته را فراهم مي كند.

براي جشن تحویل سال نو هم برنامه شاد و سرگرم كننده اي با بخش هاي متنوع از جمله خنچه کشان اقوام سنتی، سفره هفت سین و اجرای جنگ شاد و متفاوت با حضور کاروان بزرگ شادي، دوشنبه 30 اسفند در محوطه حدفاصل میدان ساحل تا میدان داریوش برگزار می شود .

لازم به ذكر است كه ويژه برنامه هاي نوروزي كيش از 27 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 ادامه خواهد داشت . استقبال و بدرقه فرودگاهي بابرنامه هاي شاد واجراي موسيقي سنتي اقوام ايراني ، حركت كاروان شادي با حضور 41شخصيت محبوب عروسكي و ربات هاي غول پيكر در مسير ميدان ساحل تا ميدان پرديس، جشنواره هيجان با اجراي بازيهاي ساحلي و آبي و حضور گروه رد لاين(Red Line) در بخش نوارساحل شرقي ، بازارچه اقوام ايراني با غرفه هاي سوغات و صنايع دستي استان هاي مختلف در باغ راه ايراني ، جنگ شاد و مهيج شبانه در پارك ساحلي ماهيگير، نمايش هاي طنز باحضور برترين هنرمندان طنزپرداز كشور ونمايش تري دي مپينگ بر بدنه كشتي يوناني ، نمايش هاي تاريخي در شهر حريره و  نور افشاني هاي شبانه از جمله برنامه هاي متنوعي است كه با هدف سرگرمي و ايجاد شادي ونشاط بيشتر در بين ساكنان وگردشگران نوروزي كيش در تعطيلات نوروزي برگزار مي شود.