به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، كوروش فتاحي با بيان اينكه در مجموع بيست روز (25 اسفند ماه سال 94 لغايت 15 فروردين ماه سال 95) بالغ بر 2077 پرواز و بيش از 250000 مسافر از خدمات پروازي و مسافري فرودگاه كيش استفاده نمودند كه با توجه به ارزيابيهاي انجام شده توسط بخش مستقل ارزيابي سازمان منطقه آزاد كيش، سطح رضايتمندي مسافران از 81 درصد و 86 درصد در نوروز سالهاي 93 و 94 به 91 درصد در نوروز 95 ارتقاء يافته است.
وي افزود ركورد بيشترين تعداد پرواز در يك روز نيز در روز 13 فروردين به 131 پرواز رسيد و ركورد بيشترين تعداد مسافر نيز در همان روز به رقم 15432 نفر افزايش يافت.
فرودگاه بينالمللي كيش كه در قلب جزيره زيباي كيش بعنوان مهمترين درگاه ورود و خروج مسافران و گردشگران ميباشد، بعنوان سومين فرودگاه پُرتردد داخلي مسافري كشور (به ترتيب مهرآباد، مشهد و كيش) قرار دارد.
فتاحي عنوان كرد: نحوه مديريت فرودگاه بينالمللي كيش از دو ويژگي خاص شهر فرودگاهي و مديريت برون سپاري بهره ميجويد و رهبري اين ويژگيهاي مديريتي موجبات ارتقاء كيفي و كمّي خدمات به پروازها و مسافرين را باعث گرديده است.