سرمایه گذار پردیس 3 :

ثبات مدیریت و توسعه زیر ساخت ها بستر خوبی برای فعالیت سرمایه گذاران مهیا کرده است

حمیدرضا پور قاضی: ثبات مدیریتی در کیش، توسعه زیر ساخت ها و فراهم شدن زمینه فعالیت را برای سرمایه گذاران در پی داشته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمیدرضا پور قاضی که به منظور انعقاد قرار داد ساخت پردیس سه با هیاتی از ترکیه دیدار کرد با اشاره به ثبات مدیریتی کیش در چند سال اخیر گفت: با ایجاد زیر ساخت ها زمینه خوبی برای فعالیت سرمایه گذاران مهیا شده است و این موضوع از چشم هیات ترکیه ای نیز دور نمانده است.

وی افزود: در حال حاضر در جزیره کیش حتی در مناطقی که توسعه نیافته زیر ساخت هایی مانند خیابان کشی ها انجام شده که این موضوع باعث می شود سرمایه گذاران بی دغدغه ایجاد زیر ساخت ها، به اجرای پروژه های خود بیندیشند و این امر به مدد ثبات مدیریتی و برنامه ریزیهای صحیح در جزیره اتفاق افتاده است.

پور قاضی گفت: به پششتوانه اقدامات دیگری نظیر ساخت فرودگاه جدید و توسعه زیر ساخت های آب، برق، فاضلاب و بندر کیش به همت سازمان منطقه آزاد کیش شاهد توسعه روز افزون پروژه ها خواهیم بود.

گفتنی است در پی انعقاد قرار داد در این جلسه عملیات ساخت بازار پردیس سه که مجموعه ای شامل مرکز تجاری با امکانات متنوع تفریحی، هتل و مجتمع مسکونی است در زمینی به وسعت 54 هزار متر مربع آغاز شد.

این مجموعه با زیر بنای 320 هزار متر مربع با دو طبقه پارکینگ، 100 هزار متر مربع فضای تجاری با 450 غرفه و دریاچه 10 هزار متر مربعی در مرکز پروژه ساخته می شود.

به گفته پور قاضی عملیات ساخت مرکز تجاری 18 ماه و کل مجموعه 24 ماه به طول می انجامد.