رییس جمهوری پس از بازدید از شرکت دانش بنیان همانند سازی بافت جزیره کیش:

توانمندی جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها باعث افتخار کشور است

رییس‌ جمهوری پس از بازدید از شرکت دانش بنیان «همانند سازی بافت» جزیره کیش تأکید کرد: این که جوانان توانمند ایرانی شعار «ما می‌توانیم» را در همه عرصه‌ها عملی ساخته‌اند، باعث افتخار هر ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌ الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در یادداشتی در پایان بازدید حدود یک ساعته خود در دفتر یادبود این شرکت نوشت: این که دانشمندان ما قادرند در اقتصاد دانش بنیان در کنار کمک به نیازمندان کشورمان، اقدامات قابل تحسینی را انجام دهند نشان توانمندی جوانان پرتلاش ما در مسیر خودکفایی کشور، توسعه صادرات غیرنفتی، افزایش درآمد ارزی و در نهایت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

شرکت همانند ساز بافت کیش تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت‌ها می‌باشد، بیوایمپلنت‌ها تجهیزات کاشتنی در بدن است که سبب رفع نقص اندام‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

منشأ این بیو ایمپلنت‌ها بافت‌های اهدا کنندگان می‌باشد که در شرکت همانند ساز بافت کیش با عملیات کشت سلول و مهندسی بافت آماده می‌شود تا در بدن فرد نیازمند قرار گیرد. این شرکت انحصاری در غرب آسیا علاوه بر این که سبب صرفه‌جویی ماهانه ارزی 500 هزار دلار می‌شود تاکنون به 370 هزار بیمار خدمات ارائه نموده است و دارنده بالاترین استانداردهای تخصصی داخلی و خارجی در این زمینه می‌باشد.