تقدیر معاون قوه قضائیه از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه گام دوم انقلاب

معاون قوه قضاییه گفت: مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه گام دوم انقلاب حرکت می کند.

محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که به جزیره کیش سفر کرده است در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری منطقه آزاد کیش گفت : با تلاش مدیریت خوب دکتر مظفری و سایر مناطق آزاد ترتیبی اتخاذ خواهیم کرد تا موجبات اجرای قوانین و مقررات مناطق آزاد به نحو شایسته تری فراهم شود تا سرمایه ­گذارانی که به این مناطق آمدند و به عقیده ما با مهاجرت اقتصادی خودشان، در جهاد اقتصادی کشور مشارکت جدی دارند بتوانند از مواهب و تسهیلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهت جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به نحو شایسته ای بهره ببرند.

وی با بیان این که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بحث مبارزه با فساد اقتصادی، اداری و مالی به عهده قوه قضاییه قرار داده شده است اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش برنامه های گام دوم انقلاب را همراه با بسته های اجرایی تعریف کرده است و یک مدیریتی قوی و اجرایی را تولید کردند که کار خوبی است و قوه قضاییه از این حرکت حمایت و پشتیبانی می­ کند و برای تحقق این برنامه، نیروهای پرتوان قضاییه را همراه خواهد کرد و خوشحال هستیم که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر طراحی شده از ناحیه مقام معظم رهبری حرکت می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تاکید کرد: تلاش می­کنیم اقدامات بانک در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را منطقی­ تر کنیم و تثبیت مالکیت های فکری، اموال، شرکت ها و برندها  را که در این مناطق ایجاد می­شود به نحو شایسته ای صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که نیروهای متخصص را به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعزام کنیم تا وضعیت رونق اقتصادی این مناطق  را بیش از پیش فراهم کنیم.