تقدیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از دکتر مونسان

ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر، توسعه برنامه های فرهنگی در زمینه پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در جزیره کیش، از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش تقدیر و تشکر شد.

در این تقدیرنامه آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، لوح افتخاري زرين و پشتوانه معنوي گران سنگي است كه موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندي آنان در پيشگاه خداوند متعال خواهد بود .

نظر به اقدامات شايسته انجام شده در حوزه پيشگيري از اعتياد در منطقه آزاد كيش، لازم مي دانم از جنابعالي و همكاران شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر آن منطقه تشكر و قدرداني نمايم .

استمرار حمايت هاي جنابعالي به منظور آگاه سازي و سالم سازي جامعه جهت جلوگيري از گسترش و توسعه آسيب هاي اجتماعي كه اعتياد يكي از عوامل مهم و بارز آن مي باشد مورد تاكيد و انتظار است.

گفتنی است، حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به ترتیب مسئولیت رئیس و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری را برعهده دارند.