تقدیر امام جمعه از عملکرد دولت تدبیر و امید در کیش

امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته از عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در جزیره کیش تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت رجایی و باهنر به بعنوان دو چهره ارزشمند که گفتمان دولتمرد مسلمان را در جامعه عملیاتی کردند گفت: این دو بزرگوار تابلوی دولتمرد مسلمان را ترسیم کردند و نشان دادند که می توان هم دولتمرد بود و هم در بالاترین مسئولیت اجرایی در کمال زهد و تقوی، مدیریت، درایت خدا ترس بود و از بیت المال حفاظت کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به  خدمات دولت فعلی و دولت های قبلی پس از انقلاب گفت: هفته دولت با شهادت رجایی و باهنر گره خورده است تا مسئولان رجایی گونه و باهنر صفت، مردمی بوده و با تقوا، خدا ترسی، تلاش مستمر و مدبرانه به مسئولیت های خود نگاه کنند.

وی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است  تا دولتمردان خدمات و موفقیت های خود را در عرصه اجرا برای مردم بازگو کنند.

خطیب جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود به عملکرد سه ساله دولتمردان در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: نکات برجسته ای در دستور کار مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است که هر یک از آنها خدمتی بزرگ و قابل تحسین به شمار می رود.

وی افزود: زمین هایی که به نا حق طی قراردادهای غیر عادلانه واگذار شده بود با پیگیری مسئولان فسخ شده و زمین ها به اموال عمومی بازگشت. حفظ و نگهداری زمین های موجود در منطقه و احیای نوار ساحلی که اینک تبدیل به فضای سبز، مفرح و مکانی برای استفاده عموم و گردشگران در جزیره کیش شده است از دیگر مواردی بود که امام جمعه کیش به آن اشاره و بیان کرد: فعال شدن بخش های صنعتی و حمایت مدیران از بخش صنعت در جزیره کیش در فضای رکود که امروزه در جهان حاکم بوده و ایران اسلامی نیز از این قائده مستثنی نبوده است قابل تحسین و تقدیر است.

وی توجه به زیر ساخت های بندرگاهی و فرودگاهی که نبض حیات جزیره هستند را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: توجه به رشد و توسعه بخش های مختلف بندرگاه و فرودگاه و ورود کالا و مسافر از طریق این مبادی که رگ حیات منطقه است بسیار قابل تحسین است.

حجت الاسلام و المسلمینعلیدادی توسعه کمی و کیفی شبکه بهداشت و درمان جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرده و از توجه به رشد و توسعه ده ها زیر ساخت دیگر در بخش های گردشگری را تقدیر کرد.

وی بر آرامش موجود در میان مسئولان ادارات، سازمان ها و نهادهای مستقر در کیش تاکید کرد و افزود: کار و فعالیت در بخش های مختلف مدیریتی در منطقه در کمال آرامش و با همدلی و همیاری و بدون وجود هیچ گونه جنجالی در سالی که به فرموده رهبری سال همدلی و همزبانی نام گرفته ا ست ارزشمند و تحسین برانگیز است.

توجه به زیرساخت های آب و برق، توسعه بخش های مذهبی و فرهنگی، توجه به بخش های بومی و احیای بخش های قدیمی و بومی جزیره کیش بدون  آسیب به بخش های تاریخی و با حفظ آثار ارزشمند قدیمی در طرح هایی که به زودی اجرایی خواهد شد، بهره برداری از منبع آب مرکزی از دیگر موارد عمرانی و زیر ساختی است که امام جمعه جزیره کیش از اجرایی شدن آنها توسط مدیریت سازمان و دیگر مسئولان قدر دانی کرد.

وی تجمیع مدیریت و چابک سازی در شرکت توسعه و سرمایه گذاری در سال های گذشته و تجزیه این بخش به دلیل گسترش فعالیت ها و تبدیل آن به سه شرکت جدید را از توجهات مسئولان به بهتر و با کیفیت تر شدن کارهای عملیاتی و عمرانی عنوان کرد و یاد آور شد: باید توجه داشت در هر صورت تعدادی از کارکنان دچار مشکلات و صدمه ای نشده و حقوقی از کسی ضایع نشود.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام و المسلمینعلیدادی و با حضور مردم و مسئولان مومن در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.