تسریع در ساخت پروژه های نیمه تمام کیش

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کمک به اتمام هر طرح عمرانی علاوه بر ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری های جدید، توسعه و آبادانی و نشاط اجتماعی جامعه کیش را در پی دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از پروژه مسکونی شهر آفتاب کیش بازدید کرد و از نزدیک وضعیت این طرح عمرانی و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر این که توسعه و رونق کیش منوط به رفع مشکلات سرمایه گذران و کمک به اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام است؛ افزود: این مهم، مورد اهتمام و تاکید مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش است.

"زارع فکری" با اشاره به دستور رحیم سرهنگی از بدو شروع کار در جهت تشکیل کارگروه رفع مشکلات سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد فضایی امن جهت سرمایه گذاری و بهره مندی از ظرفیت های سرمایه گذاران و رفع مشکلات آنان است.

وی با اشاره به نشست خصوصی رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دوشنبه هر هفته با سرمایه گذان طرح های عمرانی خاطر نشان کرد: هر پروژه نیمه تمام، مانع بزرگ در بخش‌ توسعه‌ای و زیرساختی است. از اینرو روند ساخت پروژهای نیمه تمام را سرعت بخشیده و با نظارت بر روند ساخت آنها، موجب ارتقاء کیفی این پروژها می شویم.

گفتنی است شهرآفتاب قدیمی ترین و بزرگ ترین پروژه انبوه ساز جزیره کیش در زمینی به وسعت 125 هزار متر مربع است که پس از توقف چند ساله با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با برنامه و تدابیری جدید فعالیت خود را از سر گرفته است.