ترفند ایرافون برای افزایش قیمت سرویس های موبایل

شرکت ایرافون با وجود مساعدت های سازمان منطقه آزاد کیش در پرداخت 30 درصد از بهای اجاره دکل، با ارسال پیامک اجاره گزاف را عامل افزایش قیمت در ارائه سرویس های موبایل ایرافون عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی اجرای طرح تجمیع دکل ها که با هدف ارائه خدمات مطلوب و حفظ زیبایی فضاهای شهری با دستور دکتر مونسان اجرا شد کلیه اپراتورها موظف به انتقال دکل ها شدند.

در این طرح با بررسیهای انجام شده هر یک از اپراتورها بابت استفاده از دکل و بهره مندی از خدمات مبلغی را به عنوان اجاره بها پرداخت می کنند.

اپراتور ایرافون نیز یکی از اپراتورهای جزیره کیش است که با توجه به فعالیت محلی این اپراتور که در مقایسه با دیگر اپراتورها از درآمد کمتری بر خوردار است .

از سویی این اپراتور بدون دارا بودن قرار داد و مجوزهای لازم در جزیره کیش فعالیت می کرده که سازمان منطقه آزاد کیش با هدف حفظ منافع شهروندان و قطع نشدن خدمات دهی به مشترکان، اجاره بهای دکل و خدمات را در پی توافق انجام شده با این اپراتور 70 درصد کمتر از دیگر اپراتورها در نظر گرفت و اعلام کرد. در حقیقت ایرافون با پرداخت  30 در صد از رقم اجاره دیگر اپراتورها از همان سطح خدمات بهره مند می شود.

با وجود همکاریهای سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ایرافون 3 مهر پیامکی با این مضمون به مشترکان ارسال کرد:  به علت در خواست اجاره گزاف سازمان منطقه آزاد کیش ادامه ارایه سرویس ارزان قیمت موبایل ایرافون امکان پذیر نیست سازمان منطقه آزاد کیش نیز در راستای رسیدگی به این امر موضوع را به سازمان تنظیم مقررات ارجاع داده است.