تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر استانداردسازی فعالیت های مهندسی

رحیم سرهنگی بر تقویت تعامل و همکاری جامعه مهندسان کیش و ارتقاء جایگاه و نقش آفرینی این جامعه در جزیره کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای جامعه مهندسان کیش چهارشنبه 17 مرداد با رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

در این دیدار "سرهنگی" با اشاره به لزوم نظارت موثر بر ساخت و سازها با رویکرد قانون مداری، تعهد و استانداردسازی با بهره مندی از دانش و علم روز از خدمات جامعه مهندسان کیش قدردانی کرد و گفت: جامعه مهندسان جزیره کیش با رعایت اصول استاندارد در حین ساخت و ساز و استفاده از مصالح مرغوب، نقش زیادی در ایجاد سازه هایی که در کیش سرمایه ملی محسوب می شوند؛ برعهده داشته اند و بر زیبایی های این جزیره افزوده اند.

وی با اشاره به نقش مهندسان ناظر در روند ساخت و ساز طرح های عمرانی و جلوگیری آنان از هدر رفت سرمایه ملی، این مهم را عاملی تاثیرگذار بر استحکام بنا و استاندارد سازی عنوان کرد و خواستار ارتقاء جایگاه جامعه مهندسان کیش شد.

بر اساس این گزارش نحوه فعالیت مهندسان در قالب حقیقی و حقوقی در صنعت ساختمان، بررسی شیوه نامه تشکیل کانون مهندسان کیش، رعایت الگو های نوین ساخت، نظام مند نمودن فرایند های مهندسی، لزوم بهره مندی از خدمات مهندسان ناظر کیشوند، بسط دانش فنی، بکارگیری مهندسین ذیصلاح در امر ساخت و کاهش فرایندهای اداری از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این دیدار محمد مهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش و امین صفایی اصل مدیر فنی عمران شهری معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.