تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر حمایت از بخش خصوصی

دکتر مونسان در نشستی با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر سیاستهای سازمان منطقه آزاد کیش از بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشستی که با حضور مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رییس بیمارستان ایرانیان کیش برگزار شد، دكتر مونسان با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در بخش های درمانی گفت: فعالیتی که بیمارستان ایرانیان انجام می دهد موضوع بسيار با اهميتی است و حمایت از این فعالیت ها و عدم رقابت بیمارستان کیش با بيمارستان ايرانيان همواره مورد تاکید بنده بوده است.

وی با بیان اینکه سياست هاي كشور تقويت بخش خصوصي است افزود: سازمان منطقه آزاد کیش از همه جهات آماده کمک به بیمارستان ایرانیان است زیرا این بیمارستان با سرمایه بخش خصوصی و بدون حمایت دولتی فعالیت می کند و این موضوع منطبق بر سیاستهای دولت در استفاده از بخش خصوصی برای توسعه کشور است.

دکتر مونسان تاکید کرد: هیچ یک از معاونت های سازمان اجازه ایجاد خلل در فعالیت های این بیمارستان را ندارند و تلاش می شود مسیر برای فعالیت پروفسور دبیر اشرافی به عنوان سرمایه گذار بیمارستان ایرانیان هموار شود. 

دكتر داوودي رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که پیش از نشست از امکانات بیمارستان کیش و بیمارستان ایرانیان دیدن کرده بود با اشاره به روند خوب توسعه بیمارستان کیش گفت: این مجموعه نسبت به سال 1386 که آخرین بازدید ما از این بیمارستان بود تغییرات بسیاری داشته و علاوه بر امکاناتی که در آن فراهم شده حضور پزشکان مقیم نیز جالب توجه است.

وی افزود: با توجه به وجود بیمارستان کیش با این حجم از پزشکان و امکانات برای رونق فعالیت بیمارستان کیش می توان با ارائه خدمات تخصصی تر در بیمارستان ایرانیان نسبت به توسععه فعالیت های آن اقدام کرد.

در بررسيهاي انجام شده  به ما اعلام شد اينجا بازدهي اقتصادي ندارد.

پروفسور دبیر اشرافی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بیمارستان ایرانیان سال 93 با سرمایه گذاری صد در صدی بخش خصوصی فعالیت خود را در کیش آغاز کرده است گفت: با توجه به جمعیت کم جزیره کیش بسیاری از پزشکان نسبت به حضور در جزیره کیش علاقمند نیستند به همین دلیل بهره گیری از حضور پزشکان بیمارستان کیش در بیمارستان ایرانیان می تواند این مجموعه را  در ارائه خدمات بهتر یاری کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به نقش مناطق آزاد به عنوان پایلوت در کشور در خصوص ارائه خدمات پزشکان بیمارستان کیش در بیمارستان ایرانیان قول مساعد داد.