تاکید دکتر انصاری لاری برتوجه به اهداف والای امام راحل (ره) دربرنامه ریزیهای دهه فجر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: انسان سازی مهمترین ماهیت انقلاب است که باید مدنظر برنامه ریزان دردهه فجر باشد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درنشست اعضای ستاد دهه فجر که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ومسئولان محلی برگزار شد دکتر انصاری لاری با اشاره به حوادث سال 57 و شهدای انقلاب گفت: حرکت بزرگ مردم دردوران انقلاب جز با اتحاد وهمدلی ورهبری امام خمینی (ره) تحقق نمی یافت.

وی پیوند بین جمهوریت واسلامیت و آشتی بین رضایت خدا ورضایت مردم را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد وافزود: این رویداد بزرگ که درتاریخ جهان ماندگار شده است جدا از دستاوردهای بی شمار آن، ماهیتی عجیب و شگفت انگیز دارد که کمتر به آن توجه شده است.

دکتر انصاری لاری با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در بهشت زهرا که در صحیفه نور نیز آمده گفت: بهترین تعریفی که می توان برای انقلاب داشت تعریفی است که امام خمینی (ره) داشت که « انقلاب نکردیم که رژیمی برود ورژیمی دیگر بیاید ما انقلاب کردیم که انسان کهنه ومتحجرقدیم  برود وانسان جدید وکامل نوبیاید» .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اساس انقلاب برانسان سازی، فرهنگ، تربیت وساختن دنیای جدید با انسانهای جدید بود وباید مراقبت کنیم این ماهیت اصلی انقلاب تحت الشعاع موضوعات دیگر قرار نگیرد.

دکتر انصاری لاری با بیان اینکه برای معرفی پیشرفت ها درحوزه های مختلف مناسبت های مختلفی وجود دارد تاکید کرد: دهه فجر فرصتی است که دست اندرکاران ومسئولان باید با محوریت ماهیت اصلی انقلاب وآرمانهای امام خمینی(ره) وشهدا برای این دهه برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان فرهنگی، اجتماعی ورسانه ها خواست درخصوص رویدادهای مهم مذهبی مانند میلاد نبی مکرم اسلام( ص) که از اعیاد بزرگ مسلمانان است به طرح ایده های ناب برای اجرای برنامه های جذاب با فضایی متفاوت در سطح بین المللی بیندیشند تا این رویدادها ضمن ترویج دین مبین اسلام، نمادی برای معرفی جزیره کیش به مسلمانان جهان و جذب گردشگر باشد که برکات اقتصادی فراوانی برای این جزیره به همراه دارد.

گفتنی است دراین نشست سعید پورعلی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بااشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد دهه فجر دردوماه گذشته ، به تبیین برنامه های این دهه درجزیره کیش پرداخت.