تاكيد رئيس بنياد مستضعفان بر اتمام پروژه ترمينال جديد فرودگاه تا بهمن

پرويز فتاح در سفر به جزيره كيش، اتمام پروژه فرودگاهي كيش را آبروي نظام برشمرد و بر تسريع در روند تكميل آن تاكيد كرد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پرويز فتاح رئيس بنياد مستضعفان در بازديد از ترمينال جديد در حال ساخت فرودگاه جزيره كيش با حضور مسئولان ارشد، معاونان، مشاوران و مديران سازمان منطقه آزاد كيش و همچنين دست اندر كاران اين پروژه ضمن ابراز خرسندي از توافقات صورت گرفته در اين زمينه گفت: طي جلسات پيشين با دكتر بانك مقرر شد تا پس از توافق بين سازمان و شركت ملي ساختمان محوطه اين پروژه تا شهريور و كليات آن تا ٢٢ بهمن به اتمام برسد.

وي با تاكيد بر اينكه موفقيت اين پروژه در گرو پيروي از زمانبندي تعيين شده است گفت: شيفت هاي كاري بايد براي شب و روز و بدون تعطيلي تعريف شود تا به نتيجه دلخواه دست يابيم.

سيد پرويز فتاح همچنين درخصوص مسائل مربوط به كرونا در كيش گفت: با اين موضوع بايد بسيار جدي برخورد كرد؛ قطعا هرچه سختگيري بيشتر باشد اعتبار جزيره كيش را بالا خواهيم برد و با توجه به موقعيت خاص اين منطقه، كنترل ها در بازار و مكان هاي عمومي، فرودگاه وادارات به جد پيگيري شود تا اين جزيره زيبا بخاطر مردم و معيشت انها از شيوع بي رويه كرونا در امان باشد.

گفتني است ترمينال جديد فرودگاه بين المللي كيش با پيشرفت ٦٥ درصدي، در فضايي به مساحت ٤٩٠٠٠ متر مربع با سه طبقه كاربري بنا شده است كه ٢ درب ورودي، ٢ درب خروجي، ٣ تسمه نقاله، ١٠ دستگاه پله برقي و ١٤ دستگاه آسانسور در آن تعبيه مي شود.