بهره مندی بیش از 3 هزار نفر از خدمات درمانی مرکز توسعه سلامت کیش

مرکز توسعه سلامت کیش از25 اسفند 95 تا4فروردینبه 3 هزار و 112نفر از ساکنان و گردشگران ، خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت با بیان اینکه این مرکز از29 اسفندسال گذشته با افزایش ساعات کاری همه روزه در دو نوبت صبح و عصربه مراجعه کنندگان ارائه خدمات درمانی کرده است،گفت: از25 اسفند 95 تا چهارم فروردین96 تعداد3 هزار و 112 نفربه بخش های مختلف مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه های صدف و کمپ سحر مراجعه و خدمات دریافت کردند.

وی در خصوص دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت زمانی در واحد مبارزه با بیماری ها گفت: تعداد 7 پرواز و1509مسافر ، 18شناور به همراه 148 نفر از خدمه این شناورها نیز توسط واحد مراقبت های مرزی کنترل شدند.

دکترمحمدرضا رضانیا اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی ها در ایام نوروز و افزایش نظارت بر صنوف مختلف تهیه و توزیع مواد خوراکی از اول اسفند 95 تا چهارم فروردین 96 بیش از 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درمناطق مختلف کشف و ضبط شد و به دلیل غیرقابل مصرف بودن از لحاظ بهداشتی و اتمام تاریخ مصرف آنها امحا شد.

وی افزود: در همین مدت واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش ،تعدادیک هزار و 185 مورد بازدید انجام شده و توصیه های لازم ربه متصدیان این امور در توزیع و فروش ارائه شده است. همچنین تعداد 369 مورد کلر سنجی آب ، صدور 36مورد اخطار بهداشتی، معرفی 15 مورد به دادگاه و پلمپ سه مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی از دیگر اقداماتی است که واحد بهداشت محیط در همین مدت انجام داده است.

همچنین رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش ازصدور یک هزار و 268 کارت تندرستی و رسیدگی به 43 مورد شکایات بهداشتی از اهم فعالیت های بهداشت محیط کیش از ابتدای شروع تشدید نظارت های بهداشتی تا کنون یاد کرد.

شایان ذکر است، به منظور رفاه حال کیشوندان و مسافران، کارکنان حوزه بهداشت کیش در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن09366858085 و شماره 44423311-076 در وقت اداری آماده پاسخگویی به شکایات بهداشت محیطی هستند.