بهره برداری از درمانگاه جدید ویژه بیماران کرونایی درکیش

درمانگاه جدید کووید ۱۹ تاپایان آذر درکیش به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس سعید پورزادی ازآغاز بکار درمانگاه جدید ویژه بیماران کرونایی درمنطقه سفین کیش تا پایان آذر خبر داد و گفت: با تاکید مدیرعامل سازمان مبنی برتوسعه کمی و کیفی خدمات ویژه بیماران مبتلا به کویید19 و اجرای مصوبات شورای سلامت کیش، ایجاد یک درمانگاه تخصصی از ردیف اعتبارات عمرانی سازمان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

وی با اشاره به تکمیل روند ساخت و تجهیز این مرکز گفت: ساختمان این درمانگاه جدید در فاز D شهرک میرمهنا جنب مرکز بهداشت بوعلی واقع شده است که با توجه به عدم بهره برداری و نزدیکی به مرکز بهداشت، معاونت عمرانی سازمان تلاش کرد با تغییر کاربری ساختمان روند ایجاد درمانگاه تسریع شود.

به گفته مدیر فنی و عمران شهری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، این ساختمان دردو طبقه ساخته شده که مساحت هرطبقه 108 مترمربع بوده و دارای دو اتاق مجزا جهت پذیرش و معاینه بیماران و مسیر ورود و خروج جداگانه است.

پورزادی با بیان اینکه روند تغییر کاربری این ساختمان از 2۰ آبان آغاز و پس از انتخاب پیمانکار طرح اجرا و تغییرات اساسی درساختمان ایجاد شد اظهارداشت : تا پایان آذر روند بازسازی تکمیل و ساختمان به مرکز توسعه سلامت کیش تحویل داده خواهد شد.

وی با تقدیراز همکاری مدیریت پشتیبانی سازمان و شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در آماده سازی این مجموعه گفت: با توجه به عرض کم خیابان بهار و عدم اجرای محوطه بیرونی ساختمان محوطه سازی و اجرای پارکینگ مورد نیاز به تعداد دوازده واحد برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده است.