برگزاری کارگاه آموزشی "تربیت مدرس پیشگیری اولیه از اعتیاد” در مدارس

دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش بر اساس مصوبه چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری، نخستین کارگاه آموزشی "تربیت مدرس پیشگیری اولیه از اعتیاد” در مدارس را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش با "سر فصل مهارت های زندگی" از هشتم تا یازدهم دی در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

فائقی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: در این دوره آموزشی 32 نفر از معلمان منتخب که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند به همراه تعدادی از مسوولان حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی از روز پنجشنبه هشتم دی در مرحله نخست با محوریت "رویکرد به نقش و جایگاه مهارت های زندگی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی و مهارت خود آگاهی" آغاز می شود.

به گفته فائقی دومین روز از این دوره آموزشی نیز جمعه نهم دی با موضوع ادامه مهارت خود آگاهی-مهارت همدلی، مهارت ارتباط موثر و مدیریت خشم" برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: روز شنبه دهم دی "کنترل استرس، مهارت حل مسئله" و یکشنبه یازدهم دی که آخرین روز از برگزاری این کارگاه آموزشی است علاقمندان "سبک های فرزند پروری و مهارت تاب آوری یا جراتمندی" را در این کارگاه آموزش فرا خواهند گرفت.