برگزاری رویدادهای جذاب با ثبت خاطرات به یاد ماندنی در فصل تابستان جزیره کیش

سازمان منطقه آزاد کیش با مشارکت بخش خصوصی از 18 خرداد تا 14 تیر امسال رویدادهای جذاب، متنوع و متناسب با ذائقه گردشگران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از تشکیل کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش، سازمان منطقه آزاد کیش درصدد است برای رونق گردشگری در تابستان رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی را در راستای جذب گردشگر با مشارکت بخش خصوصی برگزار کند.

از اینرو جلسه هم اندیشی و هم فکری در خصوص برگزاری رویدادهای تابستانی کیش چهارشنبه 9 خرداد بین حوزه های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش با محوریت معاونت گردشگری برگزار شد. بهره وری و هموار کردن مسیر رونق گردشگری با بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی توسط این کنسرسیوم از جمله مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.

نصب 105 بیلبورد در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، چالوس، کرج، ساوه، جاده هراز و نوار ساحلی استان مازندارن با تبلیغ" بزن بریم کیش" با رمزینه پاسخ سریع ( QR code ) جهت دسترسی آسان به رویدادهای تابستانی کیش، تبلیغ گسترده این مهم در فرودگاه های مهرآباد، شیراز، مشهد ، اصفهان و تبریز و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی بلاگرهای کیش از جمله اقدامات کمپین "بزن بریم کیش" با همکاری کنسرسیوم گردشگری پایدار و سازمان منطقه آزاد کیش است.

همچنین ایجاد زیست شبانه در برخی مناطق جزیره با نورپردازی، برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و اجرای برنامه های ویژه در بازارها همراه با تخفیف خرید از جمله برنامه هایی است که تحقق آن از 18 خرداد تا 14 تیر قطعی شده است.

همچنین برگزاری مسابقات کشوری ساحلی جوجیتسو، شنای آبهای آزاد و مسابقات جهانی تکواندو و میزبانی از دوره بین المللی ارتقاء کمربند تکواندو در خرداد و تیر امسال و برگزاری جشنواره کشوری شنای دختران در مرداد ماه و میزبانی از مسابقات جودو قهرمانی آسیا در شهریور ماه از جمله رویدادهای ورزشی است که در راستای جذب گردشگر ورزشی برنامه ریزی شده است.همچنین میزبانی از 6 رویداد ورزشی دیگر در سطح ملی و بین المللی در حال پیگیری است.

گفتنی است کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش شامل جامعه بازاریان و بازرگانان، جامعه مراکز پذیرایی، جامعه هتلداران، جامعه کلوپ داران و دفاتر خدمات مساقرتی با هدف هموار سازی جذب گردشگر بویژه در فصل کم فروغ گردشگری تشکیل شده است.