برگزاری برنامه های شاد و مفرح نوروزی در کیش

برنامه های شاد و مفرح میزبان گردشگران نوروزی جزیره کیش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش هر ساله در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی است که به همین مناسبت با برگزاری برنامه های متنوع و خانوادگی از شهروندان و مسافران پذیرایی می شود.

بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده در سازمان منطقه آزاد کیش در نوروز 95 جشنواره بین المللی جزیره کودکان و نمایش مهیج گروه موتور سواری از 29 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 در باغ راه ایرانی برگزار می شود.

نمایش گروه موتور سواری در دو نوبت از ساعت 19 تا 21 و 22 تا 24 برای علاقمندان اجرا می شود.

همچنین در این ایام، 31 استان  کشور به منظور معرفی فرهنگ های رایج، صنایع دستی و سوغات محلی در باغ راه ایرانی کیش حضور دارند.

 عارف غفوری، شعبده باز مشهور ایرانی از ساعت 21 و سی دقیقه تا 23، طی روزهای 29 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 برای ساکنان و گردشگران نوروزی نمایش رمز و راز را در تالار شهر اجرا می کند.

همچنین برنامه پرواز باور نکردنی در کنار اتوبوس از 27 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 به صورت یک روز در میان از ساعت 18  تا 19 برنامه مهیج دیگر جزیره کیش برای  گردشگران است که از پارکینگ بازار ونوس آغاز شده  و تا بازار پردیس ادامه دارد.

 همچنین برنامه شاد لبخند بهار از 28 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 همراه با اجرای رقص های آیینی، رقص شیر شائولین در کنار نمایش مردان نقره ای و حاجی فیروز در بازارهای جزیره کیش اجرا می شود .

نمایشگاه طهران قدیم نیز هر روز از تاریخ 28 اسفند تا 13 فروردین در اسکله تفریحی کیش جهت بازدید علاقمندان بر پا می شود.