برگزاری اولین دوره هوش مصنوعی ویژه مدیران و صاحبان مشاغل در جزیره کیش

دوره هوش مصنوعی با ارائه مدرک از دانشگاه تهران و هاروارد برای مدیران و صاحبان مشاغل در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره به همت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با هدف ایجاد تحول و نوآوری در حوزه فروش و بازاریابی هوشمند ویژه مدیران، صاحبان کسب و کارها و علاقمندان به آشنایی با مهارتهای مدیریتی با استفاده از هوش مصنوعی، 27 تا 29 مرداد ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

سرفصل های این دوره شامل تحلیل نقش هوش مصنوعی در مدیریت اثربخش ریسک های کسب و کار، تحلیل بسترهای مناسب برای استفاده از هوش مصنوعی در تصمیم گیری مدیران، مبانی کار با هوش مصنوعی در سطح مدیریتی جهت استفاده اثربخش مدیران از این تکنولوژی، تحلیل چالش ها و ریسک های استفاده از هوش مصنوعی به عنوان توانمند ساز مدیریت، تحلیل انواع تصمیمات مدیریتی و نقش هوش مصنوعی در تسهیل و تسریع اتخاذ تصمیمات پیچیده و... است.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره تا 15 مرداد می توانند به نشانی تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، پلاک ۶۳ ، طبقه دوم ، واحد ۲۰۸ و یا جزیره کیش، بلوار فردوسی، خیابان ابن سینا، مجتمع گنجینه ۱، طبقه اول، واحد 9 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۰۲۱-۹۲۰۰۱۴۸۸ و ۰۲۱-۲۲۹۸۴۸۷ و ۰۷۶-۴۴۴۷۲۲۶۷ تماس بگیرند.