برگزاری اختتامیه اولین دوره مربیگری درجه A آسیا در جزیره کیش

آئین اختتامیه اولین دوره مربیگری درجه A آسیا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشور، 24 نفر از مربیان فوتبال و نادر عربی مدرس رسمی AFC ، در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه اولین دوره مربیگری درجه A آسیا که امروز چهارشنبه 24 خرداد در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی در جزیره کیش و اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت درپایه ریزی شخصیت افراد اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی نخست تعلیم یک مربی خوب و با اخلاق و سپس ساختن بازیکنان خوب و با اخلاق است.

تاج افزود: تلاش شد تا در این دوره آموزشی تمامی استانداردهای AFC پیاده سازی شده و سطح دوره ارتقا یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز مقدمات لازم را برای برگزاری هرچه سریعتر دوره آموزشی مربیگری حرفه ای در ایران و جزیره کیش فراهم خواهد کرد.

محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با اشاره به سرانه بالای فضای ورزشی در جزیره گفت: در تلاش هستیم تا کیش در سطح ملی و منطقه ای به عنوان یک جزیره ورزشی معرفی شود. در این راستا قدم های بزرگ و موثری برداشته شده است. از جمله ساخت اولین زمین چمن هیبریدی کشور در جزیره کیش و در کنار آن دو استادیوم دیگر فوتبال که مؤید تلاش همکاران من برای ارتقا زیرساخت های لازم و برگزاری رویدادهای ورزشی در کیش است.

همچنین عزیزاله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم در این مراسم با اعلام آمادگی جزیره کیش برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی اظهار داشت: درحال حاضر زمین های فوتبال جزیره کیش در سطح مطلوب و استاندارد قراردارند و با همکاری فدراسیون فوتبال باشگاه ها ترغیب می شوند تا جزیره کیش را به عنوان مقصد برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی خود انتخاب کنند.

گفتنی است، در آیین اختتامیه این دوره آموزشی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات، عزیزاله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم و تنی چند از مدیران و مسئولین فدراسیون و منطقه حضور داشتند که در پایان این مراسم گواهی مربیگری درجه A آسیا به شرکت کنندگان اعطا شد.