برگزاري جشنواره جزیره فوتبال ایده خلاقانه براي توسعه گردشگري ورزشی در كيش

عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی برگزاري جشنواره جزیره فوتبال را ایده خلاقانه ارزيابي كرد كه اين رويداد مهم سبب ايجاد تحول در حوزه گردشگری اقتصادی و اقتصاد ورزشی در سطح کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پرویز اوسطی عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی با بيان اين كه کیش می تواند نماد الگوی ایرانی اسلامی باشد که سبب توسعه و پیشرفت می شود، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مجلس و مقام معظم رهبری، استفاده از الگوی ایرانی اسلامی برای توسعه و پیشرفت است تا با افق بلندتری موضوعات و اهداف توسعه ای این منطقه آزاد را دنبال کنیم.

پرویز اوسطی، گفت: در دوره مدیریت جدید فعالیت ها و برنامه های بسیار خوبی در کیش آغاز شده كه جزيره کیش می تواند پایلوت اجرای طرح های ملی باشد.

اوسطی، با بيان اين كه الگوي توسعه بايد بازنگري شود، تصریح کرد: اميدواريم  فصل جدیدی از کار و فعالیت موفق را در این منطقه شاهد باشیم.

وی بیان داشت: مسائل مربوط به مناطق آزاد به ویژه کیش در حوزه قانون گذاری به همه كميسيون های مجلس مرتبط بوده و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برای حل مشکلات باید با تمام آنها نشست داشته باشند؛ ظرفیت فراکسیون ها نیز به عنوان حامی مناطق آزاد در کنار کمسیون های مجلس بسیار حائز اهمیت است.

به گفته اوسطی ارائه خدمات ارزان برای استفاده اقشار ضعیف تر نیز حائز اهميت است و باید زمینه حضور و سفر تمام آحاد مردم ایران را به کیش فراهم کنیم تا احساس تعلق آنها به جزیره بیشتر شود.

اوسطی با تاکید بر اين كه فرصت های سرمایه گذاری باید در قالب تورهای اقتصادی معرفی شود بیان داشت: در حوزه سرمایه گذاری به جز سرمایه گذاران کلان کشور زمینه را برای حضور سرمایه داران خارجی نیز در کیش بايد فراهم كرد.

وی در پایان به نقش مهم رسانه ها در معرفی ظرفیت هاي موجود اين منطقه اشاره کرد و استفاده از قدرت رسانه ملی را ضرورتی برای کیش برشمرد.

گفتنی است تاثیر و آسیب های عدم پایداری و ثبات مدیریتی در تصویب قوانین مجلس، رفع خلا ها، توسعه مناطق آزاد با استفاده از برنامه هفتم، طرح قوانین بودجه به نفع مناطق آزاد، آسیب شناسی مدیران در خصوص مسائل موجود از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضا فراکسیون مجلس در این نشست بود.