مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش، آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی درخصوص تخلفاتی چون گرانفروشی، کمفروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، حراج غیرمجاز، عدم ارائه خدمات مناسب به مشتریان در تمامی صنوف ازجمله بازاریان، سوپرمارکتها، نانواییها، فروشگاههای اقلام مصرفی خانوارها، تخلفات در عرصه گردشگری جزیره کیش و ناوگان حمل و نقل است.
کیشوندان میتوانند برای ارائه گزارش تخلفات با شماره تلفنهای 124 و 44421947 بهصورت شبانهروزیتماس بگیرند.