بازدید سرزده پورزادی از روند پیشرفت پروژه پدیده کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده کیش، بر ضرورت دریافت مجوزهای لازم در راستای سرعت بخشیدن به فرایند کار و رعایت مسائل ایمنی در این پروژه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی عصر دوشنبه هشتم اسفند در بازدید از پروژه پدیده کیش ضمن در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت کار این طرح بزرگ عمرانی بر لزوم اهمیت بازگرداندن پروژه های متوقف شده و نیمه تمام به چرخه فعالیت اشاره داشت و گفت: بر اساس تاکید دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی بر تسهیل و تسریع فرایندهای اداری؛ این مهم در اولویت کاری سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

پورزادی نظارت و رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام موجود در این منطقه را از اهمیت ویژه ای برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی و برگزاری جلسات فشرده با هدف فعال شدن این پروژه ها؛ گام های موثری در این زمینه خواهیم برداشت و به طور جد پیگیر این امر مهم هستیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن صدور دستور ویژه مبنی بر اخذ استحکام بنا و رعایت ضوابط شهرسازی و تایید نقشه ها تاکید کرد.

بنابراین گزارش، پروژه پدیده کیش واقع در جنوب غربی جزیره با تعداد 90 مهندس و بیش از یک هزار کارگرد که در این طرح بزرگ عمرانی مشغول به کار می باشند در حال ساخت است.

همچنین این پروژه دارای کاربری ها و بخش های متنوعی از قبیل "هتل 5 ستاره، مرکز بزرگ خرید، مرکز همایش ها و بیزینس سنتر، اسکله بزرگ تفریحی، شهر بازی سر پوشیده، پارک آبی و باغ گیاهان دریایی" است.