بازدید رییس جمهور از شرکت همانند ساز بافت جزیره کیش

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه از شرکت دانش بنیان «همانند ساز بافت» جزیره کیش که فعال در ساخت بافت‌های طبیعی بدن به وسیله کشت سلول‌ها و مهندسی بافت است، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شرکت همانند ساز بافت کیش تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت‌ها می‌باشد، بیوایمپلنت‌ها تجهیزات کاشتنی در بدن است که سبب رفع نقص اندام‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

منشأ این بیوایمپلنت‌ها بافت‌های اهدا کنندگان می‌باشد که در شرکت همانندساز بافت کیش با عملیات کشت سلول و مهندسی بافت آماده می‌شود تا در بدن فرد نیازمند قرار گیرد. این شرکت انحصاری در غرب آسیا علاوه بر این که سبب صرفه‌جویی ماهانه ارزی 500 هزار دلار می‌شود تاکنون به 370 هزار بیمار خدمات ارائه نموده است و دارنده بالاترین استانداردهای تخصصی داخلی و خارجی در این زمینه می‌باشد.

همچنین این شرکت با دارا بودن 120 پرسنل متخصص از اصیل‌ترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت می‌باشد که به عنوان ارائه توانمندی علمی خویش، صادرات موردی به خارج از کشور نیز دارد اما به علت نیاز روزافزون داخلی عمده تولیدات به مصرف داخل می‌رسد.

محصولات این شرکت از سال 1387 به جامعه متخصصین جراحان ارتوپدی، دندان‌پزشکی و سایر گروه‌های تخصصی ارائه شده است.