بارش باران در کیش و تمهیدات لازم برای اسکان گردشگران کمپ های چادری

همزمان با شروع بارندگي ستاد بحران كيش اسكان مسافران را در چادرهاي سالن نمايشگاه بين المللي كيش آغاز كرده است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، از نخستين ساعات شروع بارندگي ستاد بحران كيش پذيرش گردشگران نوروزي مستقر در كمپ هاي چادري را در سالن سرپوشيده نمايشگاه بين المللي كيش آغاز كرده است.

حسين خاني دبير ستاد بحران كيش با بيان اينكه پذيرش گردشگران از ساعت 2 و سي دقيقه بامداد سه شنبه سوم  فروردين در سالن سرپوشيده نمايشگاه بين المللي كيش آغاز شده است گفت: در اين سالن به وسعت 21 هزار متر مربع 865 چادر برپا شده است تا در صورت بارندگي گردشگران نوروزي مستقر در كمپ هاي چادري سطح جزيره بتوانند  به اين چادرها نقل مكان كنند.

وي افزود: در اين سالن فضايي نيز براي برپايي 800 چادر براي آن دسته از گردشگراني كه تمايل دارند از چادرهاي شخصي خود استفاده كنند در نظر گرفته شده است.

به گفته دبير ستاد بحران كيش از آغاز بارندگي تا ساعت 10 صبح امروز سه شنبه سوم فروردين بيش از 500 چادر در سالن سرپوشيده نمايشگاه توسط گردشگراني كه از كمپ هاي سطح جزيره به اين محل نقل مكان كرده اند اختصاص داده شده است. براي هر چادر نيز 4 تخته پتو و يك زيرانداز آماده شده است.

لازم به ذكر است كه از 25 اسفند براي استقبال شايسته از گردشگران نوروزي كه با خودرو به جزيره كيش سفر مي كنند و قصد اقامت در هتل ها را ندارند و همچنين افزايش ظرفيت پذيرش مسافران نوروزي دو كمپ چادري  با ظرفيت برپايي 4400 تخته چادر در دو نقطه جزيره كيش آماده شده است.