اکران و نقد دو فیلم برتر جشنواره فجر در جزیره کیش

فیلم های بادیگارد و ابد و یک روز با حضور هنرمندان و دست اندرکاران این فیلم ها اکران و نقد و بررسی می شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آخرین روز از اکران فیلم های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش فردا یکشنبه 9 اسفند  دو فیلم بادیگارد و ابد و یک روز با حضور هنرمندان و دست اندر کاران تهیه این آثار در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش اکران شده و سپس نقد و بررسی می شوند.

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و هنرمندی پیمان معادی و نوید محمد زاده  در ساعت 17 اکران می شود و هر سه این هنرمندان در مراسم اکران و نقد و بررسی فیلم حضور خواهند داشت.

این فیلم در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. 

سعید روستایی برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلنامه و نوید محمدزاده به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین گرفتند و پیمان معادی نیز برای این فیلم نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. پریناز ایزدیار نیز برای بازی در ابد و یک روز موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.  

ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌ بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علی محمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم بادیگارد به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا  و تهیه کنندگی احسان محمد حسنی با حضور پرویز پرستویی بازیگر نقش اصلی این فیلم در ساعت 21 اکران می شود. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجربه پرویز پرستویی برای بازی در بادیگارد اهدا شد. این چهارمین سیمرغ بلورین پرویز پرستویی در دوره های مختلف جشنواره فیلم فجر بود.

مریلا زارعی، بابک حمیدیان, امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، و شیلا خداداد از دیگر بازیگران فیلم بادیگارد هستند.

علاقمندان می تواند جهت خرید بلیت این دو فیلم به فرهنگسرای سنایی و یا خانه فیلم و هنر لبخند مراجعه نمایند.

شماره تلفن های 44455057 و 44455380 برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

لازم به ذکر است اکران فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجربه همت معاونت  فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش  از 29 بهمن در این جزیره آغاز شد. سیانور، لانتوری، بارکد، اژدها وارد می شود، بادیگارد، نیمه شب اتفاق افتاد، خشم و هیاهو، ابد و یک روز و ادت نمی کنیم از جمله  فیلم هایی بود که در این مدت هر روز در سه سانس 17, 21 و 23 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش به نمایش درآمد.