انجام 110 ماموریت ایمن‌سازی توسط آتش‌نشانان کیش

در طرح ایمن‌سازی جزیره تا سه‌شنبه 20 اسفند اداره آتش‌نشانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 110 ماموریت ظرف مدت 8 روز انجام دادند

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، براساس اعلام مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت، با شروع شیوع ویروس کرونا در کشور و در پی تمهیدات بهداشتی برای مقابله با شیوع این ویروس در کیش، طرح ایمن‌سازی بهداشتی جزیره به همت شرکت عمران، آب و خدمات آغاز شد.

دراین طرح که در حوزه‌های مختلف شهری به‌صورت شبانه‌روزی درحال اجراست و روزانه در بیش از 25 تقسیم‌بندی شهری، عملیات ضدعفونی توسط آتش‌نشانان کیش درمدت زمان 8 روز 110 ماموریت انجام دادند.

در این ماموریت‌ها، 4 هزار و 187 نفرساعت به‌صورت متناوب در 60 مکان پرتردد اعلام شده از سوی معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش طرح ایمن‌سازی را اجرا کردند.

همچنین 41 هزار و 200 لیتر ماده ضدعفونی توسط سه دستگاه خودروی سبک آتش‌نشانی و یک دستگاه تانکر آبرسان برای ایمن‌سازی شهری مورد استفاده قرار گرفت.

این درحالی‌ست که همزمان با فعالیت آتش‌نشانان زیر نظر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، فعالیت گروه‌های ایمن‌سازی توسط تیم 30 نفره معاونت امور شهری و محیط زیست و تیم اجرایی مدیریت حمل‌ونقل عمومی این شرکت نیز در بخش‌های دیگر شهری و ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌صورت شبانه‌روزی درحال انجام است.

گفتنی است با تاکید علی مقدس‌زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، عملیات ایمن‌سازی بهداشتی جزیره کیش تا رسیدن به شرایط عادی به‌صورت مستمر ادامه دارد.