امضای تفاهم نامه اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش

تفاهم نامه همکاری در اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، در حوزه موبایل اپراتور"IOC" با رویکرد جزیره هوشمند به امضا رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه اجرای طرح های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش جهت گسترش فناوری های نوین در سطح منطقه آزاد کیش و ارائه خدمات بهینه در راستای حفظ ارزش های اسلامی و ایرانی میان اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت ارتباطات آرین تل به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم نامه استفاده موثر از ابزارها و تکنیک های نوین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت جلب رضایتمندی عموم جامعه و بهره مندی از توان شرکت ارتباطات آرین تل به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه نوآوری فناوری های نوین و اپراتور مجازی نوع اول است.

شرکت ارتباطات آرین تل در این تفاهم نامه مسئولیت تامین نیازمندی های Core شبکه موبایل در جزیره کیش را بر عهده گرفته است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش تحت برند تله کیش در حال مدیریت و بهره برداری از این اپراتور می باشد. فضای شماره های اختصاص داده شده در حال حاضر ۱۰۰ هزار شماره می باشد که تا ۱۰ میلیون شماره قابل افزایش و برای ارائه جدیدترین سرویس های مورد نیاز مشترکین و ارتقاء به نسل چهارم است.

در حال حاضر این اپراتور با ارائه سرویس LTE به مشترکین خود است و تمام سیم کارت های تله کیش علاوه بر این منطقه در سرزمین اصلی نیز دارای سرویس و قابل استفاده است.