مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ؛

امام جمعه کیش محور همدلی و وحدت ایجاد شده در جزیره است

در دیدار نوروزی با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی٫ دکتر مونسان از تدابیر امام جمعه کیش در ایجاد همدلی و همزبانی بین بخش های مختلف کیش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دیدار نوروزی حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با دکتر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همراهی و حمایت های امام جمعه کیش در پیشبرد امور و توسعه کیش گفت: امام جمعه کیش محور همزبانی و همدلی بخش های مختلف کیش در سال گذشته بود.

وی در ادامه از دو سال گذشته به عنوان دورانی پرفراز و نشیب برای کیش یاد کرد که با تمهیدات اجرا شده در زمینه شفاف سازی و قانونمندی امور هم اکنون جزیره کیش به نقطه ای رسیده که به عنوان جزیره ای پویا و سلامت در بخش های مختلف  در مسیر توسعه قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سال گذشته در حوزه های سخت افزاری اقدامات گسترده ای انجام شد امسال تلاش می کنیم نقاط ضعف برنامه های نرم افزاری را بیابیم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی افزود: راه اندازی تورهای ارزان برای سفر به کیش از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برای سال جدید است.

دکتر مونسان با اشاره به افزایش نظارت ها در جهت ارتقاء خدمات گردشگری گفت: با بازدیدهای مستمرانجام شده از نظر استانداردهای خدمات گردشگری به سطح خوبی رسیده ایم .

وی درپایان با اشاره به تلاش های سازمان منطقه آزاد کیش برای آماده سازی مصلای جزیره گفت: ساخت اولین مسجد دریایی کشور نیز از جمله طرح هایی است که در سال جاری پیگیری خواهد شد.