در نخستین نماز جمعه سال 95 ؛

امام جمعه کیش از سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در اولین نماز جمعه سال 95 از تلاش های سازمان منطقه آزاد کیش در میزبانی از گردشگران نوروزی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های اولین نماز جمعه جزیره کیش در سال 95 با اشاره به اقدامات انجام شده برای میزبانی از گردشگران نوروزی از تلاش های سازمان منطقه آزاد کیش در معاونت ها و بخش های مختلف به منظور فراهم شدن زمینه های لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: جزیره کیش، منطقه گردشگری برای 80 میلیون ایرانی است و این جزیره باید همواره بر محور اخلاق و موازین شرعی در عرصه گردشگری درکشور پیشتاز باشد.

امام جمعه کیش در ادامه ضمن تبریک 20جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنقش زنان و اهمیت جایگاه مادران در تربیت فردی و اجتماعی انسانها تاکید کرد.

وی گفت: حدود نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می دهند و این زنان علاوه بر عملکرد خود در جامعه وظیفه پرورش فرزندان امروز و مردان و زنان آینده را برعهده دارند که این امر بیانگر جایگاه رفیع مادران نزد خداوند و در جوامع بشری است.

خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به روز جمهوری اسلامی ایران افزود: 12 فروردین روزی است که نهال جمهوری اسلامی ایران به ثمر نشست و در طی این سالها تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی٫ اقدام و عمل را به عنوان شعار امسال برگزیدند زیرا اقتصاد یکی از مهمترین شاخصه های توسعه هر کشور است و باید برای داشتن اقتصادی توانمند و قوی تلاش کنیم.

وی با اشاره به قرار داشتن در دوران پسا برجام افزود: با وجود امضای برجام شاهد بهانه گیری های دشمنان بد عهد نظام هستیم که باید همگی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل به موقع، بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنیم.

امام جمعه کیش در پایان ضمن ابراز ناراحتی از حملات تروریستی انجام شده در برخی کشورها گفت: کشورهای مختلف با حمایت های مادی و معنوی از تروریست ها و ارسال سلاح و تجهیزات باعث نا امنی در منطقه خاورمیانه شده بودند و بسیاری از مردم کشورهای این منطقه بدلیل حملات تروریستی شهید، مجروح و یا مجبور به ترک خانه های خود شدند.

وی افزود: در حال حاضر با قوی شدن این تروریست ها آتش این جنگ ها دامن دیگر کشورها را هم گرفته است و مردم اروپا هم درگیر این حملات تروریستی شده اند.