افتتاح سه اسكله تفريحي و رستوران مارينا با حضور مشاور رييس جمهور

رستوران مارینا و اسكله هاي تفريحي و گردشگري در ساحل شرقي جزيره كيش و محدوده مارينا توسط مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی افتتاح شد

 به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، رستوران مارينا و سه اسكله تفريحي در ساحل شرقي در محدوده ماريناي كيش با ظرفيت دو موج شكن ٢٠٠ متر، يك موج شکن ١٠٠ متر طول و داراي عرض بالغ بر ١٠ متر، سه شنبه ٢٠ آبان "روز كيش" توسط مرتضي بانك به بهره برداری رسيد.

رستوران مارینا کیش توسط شرکت "مکین دریا و بهمبر" که شرکای تجاری این پروژه هستند تحت عنوان شرکت "مارینا دریای تابان" در حوزه دریا فعالیت خود را آغاز کرده و اسکله های شناوری که در حوضچه فعالیت می کنند به مبلغی بالغ بر 2 و نیم میلیون یورو با سرمایه بخش خصوصی در سال 93 خریداری و نصب شده است. این مجموعه دارای 2 کشتی اقیانوس پیما است.

با همت شركت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با ظرفیت موج شکن های موجود در ساحل شرقی که بدون استفاده رها شده بود نسبت به طراحی و اجرای روکش،نورپردازی و مبلمان شهری در سه موج شکن اقدام شده است.

شایان ذکر است بهره برداری از "۵ طرح عمرانی، از جمله هتل آرامیس پلاس، ساحل پارک دلفین ها و دو پارک در منطقه نوبنیاد ۲و۳، حفاظت کاتودیک در بندرگاه تجاری، گشایش رسمی پارلمان زنان، رو نمایی از طرح مسکن ملی، سوگند نامه محیط زیست کیش، رونمایی از دومین ویژه نامه معماری ساختمان جزیره کیش، رونمایی از طرح جامع و رویداد نوآورانه" اینجا فردا است"، افتتاح دوچرخه های هوشمند" از جمله برنامه های ویژه ۲۰ آبان " روز کیش" است.

در این مراسم غلامحسين مظفري رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، محمدعلی وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، ابوالفضل طيبي مديرعامل شركت عمران، آب و خدمات، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی حضور داشتند.