اعلام عملکرد نه ماهه مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش در سالجاری

مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش گزارش عملکرد 9 ماهه خود را در سالجاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش 8 شرکت حمل و نقل شهری با 764 خودرو مسئولیت جا بجایی مسافران را بر عهده دارند.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است به همین منظور در 9 ماه نخست سال 95،  تعداد 4153 دفترچه تردد، 2447 معرفینامه استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و 54 مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.

همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد 5 هزار و 520 مورد از این تجهیزات بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد 288 خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد دو هزار و 261 مورد مفقودی، 954 مورد مکشوفه، 340 مورد تحویلی در این مدیریت اعلام  و تعداد 17 هزار و 523 تماس با سامانه 141 نیز بررسی شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب و معاشرت و آموزش زبان انگلیسی به رانندگان، متوقف نمودن خودروی رانندگان متخلف و تشویق رانندگان مثبت، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل و ترافیک است.