ارائه عملکرد شش ماه نخست سال 98 از سوی مدیریت حمل و نقل عمومی کیش

عملکرد سیستم حمل و نقل عمومی کیش در خدمات رسانی گسترده شش ماه نخست سال 1398 ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، سیستم  حمل و نقل عمومی کیش که در قالب 8 شرکت تاکسیرانی و مینی بوسرانی با بیش از 700 دستگاه تاکسی و مینی بوس، به ساکنان و گردشگران جزیره خدمات رسانی می کند؛  از اینرو بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور و تمدید کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از تاکسی، کامیونت و مینی بوس تور هتل ها تحت نظارت مدیریت حمل و نقل انجام می شود.

در راستای بهبود ارائه خدمات در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد، تمامی خودروهای عمومی از طریق سیستم کنترل هوشمند  از لحاظ سلامت تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان بررسی شدند و تعداد 799 مورد از این تجهیزات مورد بازبینی قرار گرفت.

همچنین در سیستم حمل و نقل تعداد یک هزار و 994 مورد برای صدوردفترچه تردد،  یک هزار و 490 معرفی نامه برای استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت و 13 مورد به منظور دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به این مدیریت مراجعه کردند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد یک هزار و 243 مورد مفقودی، 395 مورد کشف، 136 مورد به این مدیریت تحویل شد و تعداد 10 هزار و 261 تماس با سامانه 141 نیز بررسی و اعلام نتیجه شده است.

همچنین برای ارتقا سطح آگاهی و برخورد مناسب ،رانندگان سیستم حمل و نقل کیش در کلاس های آموزشی از جمله آداب تشریفات و رفتار با مسافران شرکت کردند.

لازم به ذکر است اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی و راه اندازی دفتر نظارت حمل و نقل عمومی در بندرگاه کیش از دیگر اقدامات و خدمات مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این بازه زمانی بوده است.