ارائه اطلاعات بازارها و اماكن تجاري با نصب اپلیکیشن کیشاپ

گردشگران كيش با نصب يك اَپ موبایل به تمامي اطلاعات بازارها و اماكن تجاري دسترسي مي يابند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اپلیکیشن کیشاپ با هدف كمك به گردشگران در راستاي برنامه ريزي مناسب براي خريد از مراكز تجاري كيش و استفاده بهينه از زمان اقامت آنها در جزيره كيش طراحي شده است.

با نصب کیشاپ بر روي گوشي هاي تلفن همراه، گردشگران به تمامي اطلاعات بازارها و مراكز تجاري كيش دسترسي داشته و امكان ارسال نظرها، پيشنهادها و يا شكايات آنها به مديريت بازرگاني سازمان منطقه آزاد كيش فراهم مي شود.

همچنین اين نرم افزار به گردشگران كمك مي كند تا در خصوص برندهاي معتبر، حراجي ها و فروشگاه هاي داراي تخفيف اطلاعات لازم را كسب كرده و كوتاه ترين مسير دسترسي به اين فروشگاهها را بر روی نقشه جزیره کیش بیابند.

گردشگران براي ارسال نظر، پيشنهاد و يا شكايات خود در خصوص اجناس و خدمات هر فروشگاه مي توانند با اسكن باركد شناسايي هر فروشگاه كه برروی برچسب هایی در كنار درب ورودي نصب شده است، موارد لازم را با مديريت بازرگاني سازمان منطقه آزاد كيش مطرح كرده و از طريق همين اپلیکیشن نتيجه را پيگيري نمايند.

اپلیکیشن کیشاپ در دو نسخه android و ios هم اکنون از طریق آدرس http://app.kish.ir و نیز در اَپ استورهای معتبر قابل دریافت است.