بازدید های سرزده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

آمادگی بیمارستان کیش در یک مانور ناگهانی بررسی شد

دکتر مونسان: بازدید های سرزده از نحوه خدمات رسانی مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش به شهروندان وگردشگران ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان با هدف بررسی میزان آمادگی بیمارستان کیش عملکرد این مجموعه درمانی را در بازدیدی سرزده و با اجرای یک مانور ناگهانی آزمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید از بیمارستان کیش به عنوان مهمترین بخش در مدیریت بحران یاد کرد وگفت: برگزاری این مانور فرصت خوبی فراهم کرد تا آمادگی بیمارستان کیش را در شرایط خاص بسنجیم که خوشبختانه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

مونسان با تقدیر از پویایی و فعالیت اثر گذار مجموعه بیمارستان کیش در ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان در ایام نوروز از اینکه بیمارستان کیش به این سطح از توانمندی رسیده است ابراز خوشنودی کرد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه وقوع بحران و حوادث از قبل خبر نمی کند باید در تمام ساعات شبانه روز آماده مدیریت بحران باشیم، وی افزود: در جزیره کیش هیچ برنامه ای در سال‌های گذشته برای مدیریت بحران تدوین نشده بود که مطالعات مربوط به آن در سال گذشته به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شده و در سال جاری با شناسایی عوامل بحران برای مقابله با آنها برنامه ریزی می شود.

دکتر مونسان گفت: در نوروز امسال همه بخش‌های اجرایی جزیره کیش در همه حوزه‌ها و زیر مجموعه های سازمان منطقه آزاد کیش با همراهی دیگر ادارات و نهادها با آمادگی کامل و به نحو مطلوب ایفای نقش کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با وجود هوشیاری و آمادگی کامل کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش در همه بخش ها، روند بازدیدهای سرزده و بدون هماهنگی تا بعد از ایام نوروز نیز ادامه دارد.

در این مانور که بدون همانگی اجرا شد کادر درمانی بیمارستان کیش شامل کادر پزشکی و پرستاری و اورژانس  در حدفاصل سه تا پنج دقیقه پس از اعلام شرایط بحرانی در بیمارستان حاضر شدند.

گفتنی است از 25 اسفند تاکنون 10 هزار نفر به بیمارستان کیش مراجعه کرده اند که از این تعداد 150 مورد بستری شده اند. درهمین زمان  2هزار و500 نفر نیز به کلینیک امام علی(ع) مراجعه کرده اند.