آغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگستری جزیره کیش

ساختمان دادگستری جزیره کیش به همت شرکت عمران، آب و خدمات در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عملیات اجرایی وساخت این ساختمان با درنظر گرفتن تمامی فضاهای اداری شامل شعب دادگاه های کیفری و حقوقی، دادیاری ها، سالن اجتماعات و فضاهای جانبی مورد نیاز با هدف تکریم ارباب رجوع عصر سوم دی با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان و مدیران این مجموعه، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده  امام جمعه کیش، مسئولان محلی، نیروی نظامی و انتظامی و جمعی از اصحاب رسانه کیش آغاز شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم عنوان کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای دادگستری کیش موجب بهره وری موثر این سیستم و رفاه مراجعان خواهد شد و در کنار آن، مصمم هستیم در سازمان منطقه آزاد کیش، ادارات و نهادهای این جزیره، برای کاهش مراجعین به دادگستری تلاش کنیم.

مظفری بابیان اینکه جزیره کیش در ساختار تقسیمات کشوری با مجموعه مشابه خود قابل مقایسه نیست و حجم 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، حجم تردد و تجارت و نیز مسائل اقتصادی در جزیره کیش از استان های دیگر فراتر و بیشتر است گفت: به لحاظ نوع نگاهی که ما در کیش به مسائل داریم؛ به صورت ویژه درحوزه قضایینیازمند ارتقا هستیم و باید تلاش کنیم که به نتیجه مطلوب دست یابیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بی تردید یکی از پیشرفت ها و توفیقاتی که در یک سال اخیر در کیش حاصل شد، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و گشودن گره هایی بود که تمامی اینها مرهون تلاش و همراهی خوب شورای تامین با محوریت مجموعه قضایی، امنیتی و نظامی است و امیدوارم همچنان قدم هایی برداریم که موجب رضایت خدا ، آرامش و آسایش مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با بیان این که جزیره کیش به یک دادگستری که در شان مردم کیش باشد نیاز دارد، خاطر نشان کرد: در خطبه های نماز جمعه به این موضوع اشاره داشتم و شروع عملیات اجرایی این ساختمان، نوید بخش شکل گیری یک ساختمان نمونه در جزیره کیش خواهد بود.

همچنین علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این مراسم از تمامی دست اندرکاران برای بستر سازی در ساخت بنای جدید دادگستری کیش تشکر و قدردانی کرد و گفت: قطعا ساخت این بنا موجب خدمتگزاری بیشتر به مردم کیش می شود و امید دارم بتوانیم خدماتی درخور شان این مردم ارائه کنیم.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین اجرای این طرح را در ایجاد نشاط و انگیزه کاری برای همکاران خود در بخش قضایی کیش موثر دانست و افزود: این ساختمان فضای مناسب و آرامی برای مراجعان به بخش های قضایی فراهم خواهد کرد.

گفتنی است شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش این ساختمان را در 24 ماه خواهد ساخت.