آخرین رویداد عکاسی قرن 14 در کیش

مهلت ارسال آثار دومين جشنواره عكس كيش 25 دی به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومين جشنواره عكس در راستاي دستیابی به اهداف و برنامه هاي هنري معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزادكيش ، با نظارت مديريت امور هنري این مجموعه از 20آذر درکیش آغاز شده است.

شرکت کنندگان این جشنواره در چهار بخش اصلي، تلفن همراه ، آزاد و جنبي به ترتیب با موضوعات " كيش، الگوي زندگي" ، " كيش، تجربه سفر" ، "كرونا در ايران" و "كيش در قرن 14" ( عكس هاي آرشيوي) با یکدیگر رقابت می کنند.

محمد ساطعي، دبیر دومين جشنواره عكس كيش و سيف الله صمديان، ساسان مويدي، غوغا بيات، حسين تهوري، احسان نيك فرجام، مهدي ناظري ، و عباس ولدي اعضای هئيت داوران این رویداد هستند.

تمامی عكاسان و علاقمندان می توانند از طريق سايت WWW.KISH.SALONE.PHOTO دراین رویداد نام نویسی و شركت کنند.

گفتنی است داوری آثار 3 بهمن به پایان می رسد و 10 بهمن درمراسم اختتامیه برندگان این جشنواره معرفی می شوند.

برای تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم "بخش اصلی"، به ترتیب شش ،چهار و سه ميليون تومان جایزه درنظر گرفته شده است .در بخش کرونا به نفر اول پنج ميليون نفر دوم سه ميليون و نفر سوم دو میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

همچنین نفرات اول تا سوم در بخش عكاسي با موبایل به ترتیب سه ميليون ، دو ميليون ویک میلیون تومان دریافت خواهند کرد. پنج جایزه نقدی یک میلیون تومانی نیز به عکاسان بخش کیش در قرن14 اهدا می شود. جایزه ویژه دو برگزیده هیأت داوران نیز برای هر نفر یک میلیون تومان است.

پيش بيني مي شود با توجه به شیوع ویروس كرونا در كشور و عدم نیاز به حضور فیزیکی شرکت کنندگان،جشنواره عكس با استقبال چشمگيري برگزار شود.