ارتقاء زیرساخت های کیش برای توسعه گردشگری ورزشی

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به برگزاری مسابقات ورزشی در بالاترین سطح ملی و بین المللی در راستای توسعه گردشگری تخصصی ورزشی جزیره کیش تاکید کرد.

مردمی سازی و نوآوری اجتماعی، لازمه حل مسائل و مشکلات جامعه

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، استفاده از ظرفیت مردم و حرکت به سمت نوآوری اجتماعی را راه حل باز کردن گره ها و مسائل اجتماعی عنوان کرد.

برگزاری رویداد بین المللی رادمان گامی موثر در مسیر جامعه علمی کشور

امام جمعه کیش استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های جزیره کیش را گامی موثر در راستای ارتقاء فعالیت ها و رویدادها در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد.

نشست هم اندیشی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور با بانوان هنرمند و کارآفرین کیش

انسیه خزعلی در دیدار با بانوان هنرمند و کارآفرین کیش بر حمایت های ویژه از زنان سرپرست خانواده و همچنین آموزش زوج های جوان در بحث های مهارتی سبک زندگی به دور از شعار زدگی تاکید کرد.

برگزاری نخستین نشست خبری کمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی کیش

دبیرکمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی، از تامین کالا و اقلام مصرفی مورد نیاز، راه اندازی بازار میوه و تره بار، اعلام نرخ مبنای فروش ماهی، پاسخگویی لحظه ای به شکایات و نظارت نامحسوس بازرسان بر ارائه خدمات درسطح جزیره خبر داد.

مدیریت هزینه ها و افزایش کارایی رویدادها در دستور کار ستاد نوروزی کیش

مهدی فتحعلی بر لزوم اهمیت تغییر ادبیات در حوزه مدیریت هزینه ها و ارتقاء سطح کارایی برنامه ها و رویدادهای پیش بینی شده در راستای میزبانی شایسته و جلب رضایتمندی مهمانان نوروزی، تاکید کرد.