جشنواره نوشیدنی ها و خوراکی ها در کیش تمدید شد

با استقبال گسترده کیشوندان و گردشگران از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و عرضه محصولات بهترین کافه ها و برندهای نوشیدنی در جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی در کیش این رویداد تا روز جمعه هشتم اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی که در محوطه تالار شهر کیش در حال برگزاری است تلفیقی از موسیقی و گل آرایی و فصلی جدیدی در حوزه گردشگری محسوب می شود که به خاطر استقبال گسترده عموم مردم و گردشگران این رویداد تا جمعه هشتم اردیبهشت تمدید شد. 

همچنین با رویکرد همدلی، ایجاد نشاط و شادی در جامعه و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی به ویژه ظرفیت های غنی کیشوندان؛ شاهد استقبال گسترده عموم مردم و گردشگران در این جشنواره هستیم.

بنابراین گزارش، بهترین کافه ها و برندهای نوشیدنی، شیرینی و... همچون کافه "لبن، اسپرسولب، کافه تهران، شیرینی کرنر، سبلان، کیش فیش، بستنی مک لی، کافه ویونا، میتا کیش" میزبان بازدید کنندگان در این جشنواره هستند.

جشنواره "نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی ها"  از یکم اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و هر شب از ساعت 19 تا 23 میزبان عموم بازدید کنندگان است.