مدیر کمیته امداد بندر انزلی:

۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در انزلی پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد بندر انزلی گفت: امسال ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازانزلی، حسن کاوش شامگاه شنبه در جمع خیران این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره‌های بسیار زیادی داشت که کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از آنهاست  که توفیق خدمت گذاری به نیازمندان و محرومان در این نهاد مقدس سبب افتخار امدادگران است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 6 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بندرانزلی قرار دارند، افزود: عمده این افراد ، زنان سرپرست خانوار و یا مردان از کار افتاده هستند.

مدیر کمیته امداد بندر انزلی با اشاره به اینکه امسال مبلغ 600 میلیون ریال برای تحصیل 400 دانش آموز و 110 دانشجوی تحت حمایت این نهاد در بندرانزلی هزینه شده است، گفت: در طول سال این دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های تحت پوشش از دوره های مختلف آموزشی با بهره گیری از کارشناسان مجرب نیز بهره مند می‌شوند.

کاوش خاطرنشان کرد: امسال مبلغ 2 میلیارد و 750 میلیون ریال بابت  بیمه تامین اجتماعی و مبلغ 18 میلیارد و 340 میلیون ریال  بابت وام خود اشتغالی مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال و در راستای خانه دار شدن مددجویان بندرانزلی نیز 108 خانواده به مسکن مهر معرفی شده‌اند، افزود: 58 خانواده در این راستا صاحب خانه شده و 50 خانواده دیگر هم در انتظار تحویل واحدهای خود است و در زمینه مسکن روستایی هم وامهای بلا عوض به ارزش 100 میلیون ریال برای نوسازی و مرمت به خانواده ها پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد بندرانزلی در خصوص پرداخت وامهای ازدواج، تصریح کرد: برای ازدواج مددجویان نیازمند 700 میلیون ریال پرداخت شده است که افزون بر آن به هر نو عروس نیز مبلغ 20 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه پرداخت اهداء شده است.

انزلی