گردشگری ورزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی این سازمان جهت میزبانی رويدادهاي ورزشی و اردوهای تیم های ملی و باشگاهی در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی که در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌های استان‌ها پنجشنبه 25 خرداد در هتل آرامیس پلاس کیش برگزار شد؛ گفت: زیرساخت های مناسب گردشگری و ورزشی در جزیره کیش، ایجاب می کند تا نخبه های ورزش کشور، تیم های ملی و باشگاهی در تمامی رشته ها از جمله فوتبال این منطقه را به عنوان مکان برگزاری رویدادهای ورزشی خود انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مذاکرات روز گذشته خود با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، از گسترش همکاری ها و تعاملات دوجانبه خبر داد و افزود: هدف همگی ما سربلندی، موفقیت و پیشرفت و تعالی فوتبال کشور است از اینرو سازمان منطقه آزاد کیش درصدد است در این خصوص نقش آفرینی کند و افتخار این را داشته باشد که در راستای اهداف آن گام بردارد.

وی با بیان این که یکی از اهداف و برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش رونق گردشگری ورزشی است؛ اظهار داشت: نخستین اقدام در این راستا جذب نخبگان ورزشی و تیم های فعال در رشته های مختلف ورزش کشور با همکاری بخش خصوصی جهت تدارک بسته های گردشگری مقرون به صرفه است که علاوه بر کاهش هزینه های فعالان ورزشی، باعث رونق اقتصادی منطقه شود.

وی حضور نخبگان عرصه های مختلف کشور را از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان و خاطر نشان کرد: در گام نخست قصد داریم جزیره کیش را به عنوان جزیره ورزش و سلامت به مردم معرفی کنیم.

گفتنی است در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌های استان‌ها، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اهدا لوح یادبود به رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سعید پورزادی معاون عمرانی و زیر بنایی، از اقدامات این سازمان در بسط و گسترش ورزش فوتبال و همکاری با فدراسیون قدردانی کرد.