گرامیداشت یاد و خاطره سردار ملی با اجرای نمایش" سرباز" درکیش

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با اجرای نمایش "سرباز"، یاد و خاطره قهرمان ملی در جزیره کیش گرامی داشته می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایش بی‌کلام «سرباز» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و تهیه کنندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی بر اساس روایت‌هایی از سه فراز مهم زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و نویسنده و کارگردان کوشیده اند با خلق تصاویر خلاق، مفاهیم را در مدت زمان ۲۵ دقیقه به مخاطب منتقل کنند.

بازیگران این نمایش عبارتند ازعرشیا روزبهانی، مسعود کردی، مبین کبودوند، آرش فلاحی‌فرد و سینا زرین بخش هستنداین نمایش دوشنبه ۱۱ دی ساعت ۱۹ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، سه‌شنبه ۱۲ دی، ساعت ۲۰ در موکب هیئت زهرا (س) وقع در میدان ساحل، ساعت 10چهارشنبه ۱۳ دی در سالن مینو دانشگاه صنعتی شریف کیش ویژه دانش آموزان، چهارشنبه ۱۳ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی( ع) اجرا می شود.

گفتنی است صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.