گراميداشت هفته هلال احمر با تقدير از امداد گران جمعيت هلال احمر كيش

رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمركشور از روند رو به رشد فعاليت هاي هلال احمر كيش و حمايت هاي سازمان منطقه آزاد از اين جمعيت قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در مراسمي كه با حضور محمديون مشاور رييس و مديركل حوزه رياست و دكتر چرخساز رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمركشور و مشاور مدير عامل، معاون و مديران سازمان منطقه آزاد كيش، جمعي از مسئولان ادارت و نهادها و مسئولان نظامي و انتظامي كيش در سالن همايش هاي هتل ماريناي كيش برگزار شد از زحمات امدادگران جمعيت هلال احمر و ارائه خدمات درماني و پزشكي به گردشگران در ايام نوروز قدرداني شد.

در اين مراسم دكتر ناصر چرخساز رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمركشور با تاكيد بر اينكه فعاليت هاي جمعيت هلال احمر كيش در چند سال گذشته روند رو به رشدي داشته و ارتقاء كمي و كيفي خدمات اين جمعيت قابل تقدير است از حمايت هاي دكتر مونسان رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در جهت تقويت انگيزه امدادگران و فراهم شدن زمينه فعاليت بهينه در هلال احمر كيش قدرداني كرد. 

وي با اشاره به اينكه 55 هزار امدادگر در سراسر كشور آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند گفت: در هر نقطه كشور و در شرايط سخت و بحراني حضور نیروهای هلال احمر همواره مایه آرامش و دلگرمي هموطنان است، نيروهاي مخلصي كه با به خطر انداختن جان خود تلاش مي كنند سلامت و رفاه ديگر انسان ها تامين شود..

وي افزود: جوانان و امدادگران هلال احمربا انگيزه و پر انرژي برای خدمت رسانی به هم نوعان خود آماده بوده و اين نيت خير خواهانه موجب رضاي خداوند و سعادتمندي آنان است.

 رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمركشور با تقدير از امدادگران جزيره كيش اظهار داشت در اين منطقه گردشگري٫ فعاليت نيروهاي امداد در ايام نوروز نقش مهمي در افزايش رضايتمندي گردشگران و حفظ سلامت آنها خواهد داشت.

رضواني معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش نيز با بيان اينكه فعاليت جمعيت هلال احمر به عنوان تكميل كننده خدمات پدافند غير عامل جايگاه مهمي در سلامت اجتماع داشته است و با تاكيد بر رشد چشمگير فعاليت كنوني جمعيت هلال احمر كيش نسبت به سال هاي قبل گفت: هلال احمر و بيمارستان كيش در دو سال گذشته جهشي چشمگير داشته و افزايش سطح كمي و كيفي خدمات اين مراكز موجب رضايتمندي ساكنان و گردشگران شده است.  

دكترآسوبار رييس سازمان جمعيت هلال احمركيش نيز با تقدير از همراهي و همدلي امدادگران كيش در تعطيلات نوروز و مناسبت هاي خاص از حمايتهاي دكتر مونسان و تخصيص دو دستگاه آمبولانس، سه خودرو و 1000 متر زمين جهت ساخت مجتمع اداري، آموزشي و خدماتي هلال احمر در كيش تشكر كرد .

وي با اشاره به اينكه خلوص نيت، از خودگذشتگي، صبر و عشق به خدمت  اصلي ترين خصايص امدادگران جمعيت هلال احمراست افزود:  همدلي و تعامل مناسب همه نهادها و ادارات با جمعيت هلال احمر جزيره كيش مهم ترين عامل رشد و ارتقاء سطح فعاليت هاي اين نهاد بوده است .

وي در پايان پيام رياست سازمان جمعيت هلال احمر خطاب به امدادگران را قرائت كرد. 

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از داوطلبان برتر، نجات گران در پایگاه های طرح امداد و نجات نوروزی، امدادگران برتر پایگاه های جوانان، جوانان فعال جمعیت هلال احمر، امداد گران ایثارگر، نوجوانان امدادگر و نجات گر برتر در بخش اخلاق قدردانی شد. همچنین از سوي مسئولان ستادي جمعيت هلال احمر كشور كارت هلال و لوح تقديري براي تشكر از حمایت های همیشگی دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام دکتر علیدادی امام جمعه کیش از هلال احمر کیش، آماده شده بود كه به نمايندگان آنها اهدا شد.